آخرین خبر از ماجرای محرومیت مهدی طارمی
براساس صحبت های وکیل مهدی طارمی, این بازیکن به هیچ وجه محروم نخواهد شد.

مهدی طارمی محروم نمی شود

یك‌شنبه گذشته یكی از سایت‌های خبری نوشت: مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس با شكایت باشگاه ریزاسپور فصل آینده محروم می‌شود.

همین خبر باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد. مهدی طارمی پس از پایان لیگ پانزدهم راهی تركیه شد و بعد از قبولی در تست پزشكی ریزاسپور پای برگه قراردادی را امضا كرد تا بازیكن این باشگاه شود.

بعد از 10 روز مهدی طارمی هوای بازگشت به پرسپولیس به سرش زد و بدون اطلاع مدیران ریزاسپور به تهران برگشت. شماره 9 قراردادی 2 ساله با پرسپولیس امضا كرد و در قهرمانی سرخپوشان تهرانی در لیگ شانزدهم تأثیرگذار ظاهر شد.

از آن روز مسئولان ریزاسپور و تركیه پیگیر ماجرا شده و شكایت خود را به فیفا ارسال كردند.

در این رابطه عبدالصمد ابراهیمی وكیل مهدی طارمی به  گفت: «مهدی طارمی در تركیه پای برگه‌ای را امضا كرد كه رسمی شدن قراردادش با ریزاسپور منوط به صدور ITC این بازیكن توسط باشگاه پرسپولیس بود كه صادر نشد. جالب آنكه باشگاه ریزاسپور تركیه هم درخواستی برای صدور ITC نداشت. مطمئن باشید مهدی طارمی یك دقیقه هم محروم نمی‌شود چون مرتكب تخلفی نشده است...»

این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران پرسپولیس باشد و خیال آنها را راحت كند.

مهدی طارمی یك سال دیگر و تا پایان لیگ هفدهم با پرسپولیس قرارداد دارد و با وجود داشتن پیشنهاد از اسكاتلند، چین و قطر می‌خواهد در تیمش بماند و به سرخپوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا كمك كند. شماره 9 پرسپولیس به دلیل عملكرد خوب در تیم باشگاهی و بازی‌های ملی شانس زیادی برای كسب عنوان مرد سال آسیا دارد و شایعه محرومیت یك‌ساله او هم صحت ندارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی