کشیدن قلیان کار زندانیان خطرناک است نه فوتبالیست ها و به شدت برخورد می‌کنیم!!
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از برخورد با فوتبالیست هایی گفت که قلیان می کشند!

برخورد با فوتبالیست هایی که قلیان می کشند

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به بازیکنان فوتبال هشدار داد استعمال قلیان و هر گونه مواد مخدر یا دخانیات توسط اهالی فوتبال با محرومیت سنگین روبه‌رو خواهد شد.
مرتضی تورک اظهار کرد: رفتارهایی مانند کشیدن قلیان، استعمال دخانیات و مواد مخدر، چاقوکشی که توسط اراذل و اوباش، مجرمان و زندانیان خطرناک مشاهده می‌شود به هیچ عنوان در شان و زیبنده بازیکنان حرفه‌ای فوتبال نیست.

وی افزود: بنابراین به بازیکنان فوتبال و اهالی ورزش توصیه می‌کنم از این قبیل رفتار و شب زنده‌داری‌ها در قهوه‌خانه‌ها و پاتوق‌هایی که دام شیطان است، پرهیز کنند. رفتار غیر حرفه‌ای نظیر استعمال قلیان و مواد مخدر به دور از شان یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در فوتبال کشور به هیچ وجه جایگاهی ندارد و در صورت مشاهده این گونه رفتارهای خلاف و غیر حرفه‌ای، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بدون هر گونه مماشات، به شدت با خاطیان برخورد کرده و  محرومیت‌های سنگینی را اعمال خواهد کرد.

همچنین عارف آغاسی، مدافع تراکتورسازی به خاطر درگیری هفته گذشته با مهدی کیانی با دست بانداژ شده در کمیته اخلاق فدراسیون حاضر شد و مورد تحقیق قرار گرفت. مهدی کیانی هم که ضارب آغاسی است روز سه‌شنبه در کمیته اخلاق حاضر خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir