کارلوس کی روش بخاطر سلامتی اش ایران را ترک می کند
براساس خبرهای منتشر شده کارلوس کی روش پس از جام جهانی ایران را ترک خواهد کرد و شاید استرالیا مقصد بعدی وی باشد!

کارلوس کی روش ایران را ترک می کند

ایران در دوره گذشته و در استرالیا با ناداوری از رقابت‌ها حذف شد و در دوره آینده قصد دارد از جایگاه اولی خود در آسیا دفاع كند.

برای ایران بسیار مهم است در این رقابت‌ها موفق باشد ولی حالا خبرهای جالبی درباره آینده تیم ملی و كی‌روش به گوش نمی‌رسد. كارلوس این روزها دوباره از وضعیت تیم ملی دلخور است. او خسته شده از این كه همیشه دنبال امكانات برای تیم ملی باشد و در نهایت نتواند به هدف‌های خود برسد.

شنیده می‌شود پیشنهاد تیم ملی استرالیا به كی‌روش بسیار جدی است و هیچ بعید نیست این مربی بعد از جام جهانی‌ به این تیم ملحق شود. فعلاً نشانه مثبتی برای ادامه همكاری ایران و كی‌روش دیده نمی‌شود.

كارلوس به نزدیكانش گفته فعلاً فقط به جام جهانی‌ روسیه فكر می‌كند، نه چیز دیگری.

فدراسیون فوتبال هم بدش نمی‌آید كارلوس به كارش در تیم ملی ادامه دهد ولی نكته اینجاست كه او و كادر فنی‌‌اش هزینه بسیار سنگینی برای فدراسیون دارند. در حال حاضر تیم ملی به تعادل نسبی رسیده و قدرت اول آسیاست.

ظاهراً بعضی‌ها در فدراسیون تصور می‌كنند این تیم می‌تواند با مربی دیگری هم موفق باشد. در هر صورت فعلاً نشانه‌های خوبی برای ادامه همكاری وجود ندارد و كی‌روش هم با توجه به توصیه‌هایی كه پزشك معالجش برای او داشته، ترجیح می‌دهد در ادامه جایی كار كند كه زیاد تحت فشار نباشد.

استرالیا سفت و سخت خواهان جذب كی‌روش است و گویا برای او هم ایمیل‌هایی ارسال كرده‌اند. كی‌روش البته تا زمانی كه با ایران قرارداد دارد، با هیچ تیمی مذاكره نمی‌كند. باید دید بعد از جام جهانی‌ چه اتفاقی می‌افتد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی