افتخاری دیگر برای علیرضا فغانی: حضور در جام جهانی 2018
روسیه 2018 نه تنها میزبان تیم ملی ایران خواهد بود بلکه شاهد قضاوت علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران ایرانی هم در این مسابقات خواهد بود.

علیرضا فغانی در جام جهانی 2018

تنها چند ماه بعد از صعود زودهنگام و مقتدرانه تیم ملی به جمع 32 تیم نهایی جام جهانی 2018 این بار شاهد انتخاب علیرضا فغانی داور سرشناس و شایسته ایرانی در بین داوران مد نظر فیفا برای قضاوت در این تورنمنت بزرگ در تابستان سال آینده هستیم.

اسامی داوران بین المللی فوتبال که شانس قضاوت در جام جهانی۲۰۱۸ روسیه رادارند از سوی فیفا برای شرکت در سمینار دانش افزایی وپاس کردن تست های مربوط که از۴ لغایت ۸ آذرماه در دبی امارات برگزار می شود اعلام شد که طی آن علیرضا فغانی در بین داوران انتخاب شده از آسیا برای این سمینار است.

فیفا از شش داور سرشناس آسیایی برای حضور در این سمینار دعوت به عمل آورده که علاوه بر علیرضا فغانی از ایران می توان به روشن ایرماتوف از ازبکستان، نواف عبدا.. از بحرین ، ساتو ریوجی از ژاپن،محمد عبدا.. از امارات و فهد المرداسی از عربستان هم اشاره کرد.

علیرضا فغانی در جام جهانی 2014 به عنوان داور ذخیره حضور داشت و فرصت قضاوت پیدا نکرد و در بازی هایی که انتخاب شد تنها نقش داور چهارم را ایفا کرد اما با گذشت چهار سال و پیشرفتی که از این داور شایسته در این سال ها دیده شد به نظر می رسد برترین داور آسیا در سال 2016 این بار بتواند بازی های مهمی را در جام جهانی قضاوت کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی