صحبت های مهم علی دایی درباره شایعات مطرح شده درباره وی در فضای مجازی
علی دایی شهریار فوتبال ایران تمام اخبار و صحبت هایی که به نقل از او در فضای مجازی منتشر شد را تکذیب کرد.

صحبت های مهم علی دایی

در پی کمپین های حمایتی که علی دایی برای زلزله زده های غرب ایران به راه انداخت و حسابی سرو صدا به راه انداخت برخی اظهارنظرها از زبان این چهره دوست داشتنی فوتبال ایران در فضای مجازی پیرامون رئیس جمهور و مسئولان سیاسی کشور منتشر شد که حسابی شهریار را خشمگین کرد.

علی دایی که حسابی سرگرم ساماندهی کمک های مردمی برای زلزله زده های غرب ایران بود گفت:«من نوکر مردم هستم و آنها امانتی را به دست من داده‌اند و به من اطمینان کرده‌اند بنابراین می‌خواهم کار را به نحو احسنت انجام دهم چون من به نمایندگی از آنها کار می‌کنم».

شهریار در مورد صحبت‌های منتشر شده از قول او در فضای مجازی و برخی کانال‌های تلگرامی تصریح کرد:« متأسفانه شنیدم از طرف من صحبت‌هایی را مطرح کرده‌ و گفته‌اند من در مورد آقای روحانی ریاست محترم جمهور و سایر مسئولان صحبت کردم. تمام مطالب منتشر شده از جانب خودم را در فضای مجازی تکذیب می‌کنم چون نه آدم سیاسی هستم و نه در تصمیمات مسئولان سیاسی کشور اجازه دخالت به خودم را می دهم. تنها نوکر مردم ایران زمین هستم و سرم به کار خودم گرم است».

علی دایی طی چند روز گذشته با کمپین های حمایتی از مرد زلزله زده کرمانشاه توانست با حمایت مردم و دوستدارانش بیش از چند صد کامیون و تریلر مایحتاج مردم را به مناطق زلزله زده ارسال کند که این اتفاقات همگی با نظارت کامل شهریار رقم خورد تا او قدمی برای کم کردن درد و رنج مردم آسیب دیده غرب ایران برداشته باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی