شکست غیرمنتظره پرسپولیس و برد ارزشمند استقلال
استقلال و پرسپولیس نماینده‌های ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در مرحله گروهی به مصاف حریفان رفتند.  

 

برد ارزشمند استقلال مقابل الهلال

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دور گروهی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا به مصاف حریفان رفتند و آبی‌های پایتخت یک برد ارزشمند مقابل الهلال کسب کردند اما در مقابل قرمزها در قطر شکست دور از انتظاری مقابل السد داشتند.

بازی دو تیم همزمان و از ساعت ۱۹ آغاز شد. استقلال که در عمان میزبان الهلال عربستان بود، موفق شد با گل به خودی الفتیح حریف را شکست دهد. در این بازی دروازه‌بان تیم الهلال نیز در نیمه دوم از زمین اخراج شد. استقلال با این برد در گروه خودش چهار امتیازی شد. همچنین در دیگر بازی این گروه، الریان و العین به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

پرسپولیس هم در قطر در حالی به مصاف السد رفت که شاگردان برانکو در نیمه اول موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتند. اما انقدر از توپ‌های خود استفاده نکردند تا در نهایت بونجاح دروازه بیراوند را باز کرد.

در نیمه دوم هم نماینده ایران اصلا خوب نبود و بونجاح و خوخی دوباره دروازه پرسپولیس را باز کردند. بازی با نتیجه ۳-۰ ادامه داشت و فقط چند ثانیه پیش از سوت پایان بازی، سیامک نعمتی یک گل برای قرمزها به ثمر رساند. گلی که بی فایده بود.

پرسپولیس در گروه خودش ۳ امتیازی ماند و السد ۶ امتیازی شد. همچنین پیش از این بازی از این گروه تیم‌های الوصل و نسف قارشی به مصاف هم رفتند که تیم ازبکستانی الوصل را با یک گل شکست داد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir