تلاش منچسترسیتی برای جذب ستاره ایرانی الاصل!
گفته می شود تیم منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن دنیل ارزانی بازیکن ایرانی الاصل ابراز علاقه کرده است!

دنیل ارزانی به منچسترسیتی می روند؟

در حالی که شش باشگاه از جمله منچسترسیتی خواهان به خدمت گرفتن ستاره ایرانی‌الاصل ملبورن سیتی هستند، هدف این باشگاه حفظ اوست.

برایان ماروود، مدیر اجرایی باشگاه ملبورن سیتی در گفت‌وگو با برنامه «The World Game» از شبکه تلویزیونی «SBS» استرالیا خبر داد دنیل ارزانی، هافبک ایرانی - استرالیایی این تیم پیشنهادات متعددی از جمله از جانب منچسترسیتی دارد، اما هدف ملبورن سیتی حفظ این هافبک نفوذی بااستعداد برای فصل آینده است.

بر اساس گزارش این برنامه تلویزیونی، فشارها در هفته‌های اخیر به برت فن‌مارویک، سرمربی تیم ملی استرالیا برای دعوت از دنیل ارزانی به ترکیب ساکروس به منظور حضور در مسابقات جام جهانی 2018 افزایش پیدا کرده، این در حالی است که یک منبع نزدیک به این بازیکن ایرانی‌‌الاصل احتمال پیوستن ارزانی به تیم ملی ایران را رد نکرد، تیمی که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی‌اش وضعیت او را از نزدیک دنبال می‌کند.

برایان ماروود در این باره گفت: می‌توان این اطمینان را داد که ارزانی فصل بعد هم در ملبورن سیتی خواهد بود. ما قصدی برای فروش او نداریم. چیزی که دنیل به آن نیاز دارد، بازی کردن است. او نیاز به بازی‌هایی در محیط رقابتی دارد. خیلی از بازیکنان بوده‌‌اند که استرالیا را در سن جوانی ترک کرده‌اند، اما خیلی زود برگشته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر، اگر ارزانی به لیگی دیگر برود و فرصت بازی پیدا نکند، کمکی به او نخواهد شد. به اعتقاد من بهتر است ارزانی اینجا بماند، چون فرصت بازی خواهد داشت و به یادگیری در این محیط خوب ادامه خواهد داد.

ارزانی نیز تمایل به حضور در تیم ملی استرالیا دارد، اما در عین حال تمایل دارد از شانس خود برای بازی در جام جهانی 2018 استفاده کند.

دنیل ارزانی گفت: امیدوارم که در جام جهانی 2018 حضور داشته باشم و نگاهم معطوف به حضور در این مسابقات است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی