تاریخ برای استقلال در ضربات پنالتی تکرار شد
تیم استقلال تهران در شرایطی موفق به کنار زدن تیم السد قطر در ضربات پنالتی شد که شباهت عجیبی میان ضربات پنالتی این دیدار و دیدار نیمه نهایی جام حذفی 95-94 استقلال مقابل نفت تهران به وجود آمد.

 هنرنمایی رحمتی در هر دو دیدار

 تکلیف نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته بین دو تیم استقلال و نفت تهران به ضربات پنالتی کشیده شد و جالب اینکه با مرور صحنه های پنالتی آن دیدار به شباهت عجیبی بین این دو پی می بریم.

• امید ابراهیمی؛ در هر دو بازی پنالتی از دست داد امید ابراهیمی امروز پنالتی دوم استقلالی ها را به سمت دروازه السد زد و نتوانست ان را به گل تبدیل کند؛ در دیدار نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته نیز یکی از بازیکنان استقلال که در گل کردن ضربه اش ناکام ماند امید ابراهیمی بود؛ البته او در نیم نهایی جام حذفی توپ را به آسمان زد و این بار گلر حریف مانع گلزنی او شد.

• هنرنمایی رحمتی در هر دو دیدار رحمتی با واکنش های خود تیم استقلال را در آستانه پیروزی قرار داد.

• فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری؛ گل کردن ضربات پنالتی به یک شکل در دیدار برابر السد قطر پس از اینکه رحمتی ضربه کاسولا را مهار کرد، فرشید اسماعیلی با زدن ضربه خود به سمت راست دروازه بان و خسرو حیدری به سمت چپ، موفق به انجام وظیفه خود به نحو احسن شدند. جالب اینکه در نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته مقابل نفت تهران نیز این دو بازیکن ضربات نهایی را دقیقا به همین شکل به دروازه وحید شیخ ویسی زدند و خسرو حیدری بود که به مانند امشب با گل کردن ضربه خود و مهر صعود استقلال را زد.

منصوریان؛ در دو نقش متفاوت شاید تنها تفاوت این دیدار با دیدار سال گذشته را بتوان به شادی و غم منصوریان نسبت داد؛ در نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته نمایش استقلالی ها با شکست شاگردان منصوریان و ناراحتی او به پایان رسید، ولی امسال در پایان دیدار سرمربی آبی ها بی شک خوشحال ترین نفر، روی چمن ورزشگاه آزادی بود.

 

منبع: ورزش سه