به گزارش "ورزش سه"، روح الله حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که تیم‌ ‌ملی بوکس ضعف فنی و جسمانی دارد، اظهار کرد: شاید الان تیم‌ ‌ملی دچار ضعف‌هایی باشد اما با گذر زمان این مشکلات بر طرف شدنی است.

به گزارش "ورزش سه"، پادوانی در هفته های اخیر و بعد از اضافه شدن به قلب دفاع استقلال نمایش درخشانی داشته و در کنار رابسون، زوج برزیلی بسیار موفقی را در خط دفاعی تشکیل داده اند.

پادوانی که در اوایل فصل و با درخواست مستقیم و بعد از تجریه موفق در نفت به استقلال اضافه شد، پیروز بی چون و چرای پیکارهای هوایی در محوطه جریمه استقلال بوده و با توجه به سرعت مناسبی که دارد، در کورس با مهاجمان حریف نیز معمولا عملکرد موفقی دارد.

در جریان دیدار این هفته استقلال که منجر به برتری مهم برابر التعاون شد، پادوانی بارها موفق به ناکام گذاشتن خط حمله قهار التعاون شد و در اولین کلین شیت استقلال در مرحله گروهی نقش مهمی را ایفا کرد.

در نیم فصل دوم، نتایج استقلال روند صعودی محسوسی به خود گرفته که بی شک نقش دفاع منظم این تیم در ثبت نتایج غیرقابل انکار بوده است.

اما لئوناردو در هجوم نیز بسیار تاثیرگذار بود و با به ثمر رساندن یکی از گلهای استقلال، نقش مهمی در پیروزی مقتدرانه تیم منصوریان و صعود به صدر جدول داشت.

همین درخشش، باعث شد تا پادوانی با قرار گرفتن به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب، هفته درخشان آبی های پایتخت را تکمیل کند.

البته به جز پادوانی، ستارگان دیگری مانند بیت سعید، طارمی، سروش رفیعی و کاوه رضایی نیز می توانستند در ترکیب منتخب قرار بگیرند اما تنها پادوانی از بین نماینده های ایرانی در بین 11 بازیکن اصلی قرار گرفت.

نکته عجیب این ترکیب حضور ٥ بازیکن از تیم اولسان هیوندای کره جنوبی است. نماینده قدرتمند شرق آسیا موفق شد با 6 گل حریف خود را مغلوب کرده تا به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به مراحل نهایی شناخته شود.

نستروف دروازه بان لوکوموتیو، اسکار هافبک برزیلی گرانقیمت شانگهای از دیگر حاضران در این ترکیب هستند.

 

منبع: ورزش سه