سرمربی استقلال در رختکن زمین شماره دو آزادی درباره مشکلات مالی و کمبودهای این تیم با بازیکنان صحبت کرد.

  بازیکنان استقلال روز شنبه در تمرین شرکت نکردند و تنها جلسه ای 90 دقیقه ای با اعضای کادرفنی شرکت کردند. بعد از بازی استقلال با سیاه جامگان طبق روال عادی انتظار می رفت بازیکنان اصلی ریکاوری کنند و دیگر بازیکنان نیز در تمرین شرکت کنند اما ریکاوری امروز با گذشته برای آبی ها فرق داشت. بازیکنان در گذشته قبل از تمرین به زمین می آمدند اما امروز هیچ بازیکنی از رختکن بیرون نیامد تا شایعه اعتصاب آبی پوشان منتشر شود. بعد از این اتفاقات تمرین بازیکنان استقلال برگزار نشد و آبی پوشان تنها 90 دقیقه در رختکن با سرمربی و اعضای کادرفنی جلسه داشتند.

آنگونه که از محتوای این جلسه خبردار شدیم محتوای اصلی این جلسه به اعتراض بازیکنان به شرایط مالی باشگاه باز می گشت. هر چند بنابر شنیده ها بازیکنان استقلال در دیدار با التعاون در عمان نیز در جلسه ای با افتخاری و زمانی نسبت به شرایط مالی باشگاه به شدت گلایه کردند و در جلسه امروز نیز دوباره انتقادات خود را مطرح کردند.

برخی بازیکنان استقلال از دو فصل پیش نزدیک به 70 درصد طلب دارند و بازیکنان فصل گذشته نیز 50 درصد از باشگاه مطالبه دارند. امسال نیز بازیکنان تنها 40 درصد دریافتی داشته اند تا بازیکنان استقلال با بیان این نکته که تنها 7 دیدار تا پایان فصل باقی مانده نگران تکرار سرنوشت سالهای گذشته خود در استقلال باشند.

آبی پوشان در این جلسه به حاضران در رختکن گفتند که در لیگ و لیگ قهرمانان در هفته های گذشته استقلال نتایج خوبی کسب کرده و اگر قرار باشد زحمت بازیکنان در شب عید دیده نشود، چه زمانی قرار است به آبی پوشان توجه شود؟

کادرفنی استقلال در واکنش به انتقادات بازیکنان از آنها خواستند به خاطر هواداران در تمرین حاضر شوند و به بازیکنان این نکته را یادآور شدند که باشگاه در هفته های گذشته درگیر پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود بودند. اعضای کادرفنی به استقلالی ها این نکته را متذکر شدند که تلاش باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی برای این است که زحمات بازیکنان به هدر نرود و اگر از استقلال کسر امتیاز صورت گیرد، بازیکنان نیز متضرر خواهند شد.

آبی پوشان که البته این صحبت های منطقی کادرفنی را پذیرفته بودند در واکنش به حرفهای منصوریان و دستیاران او اعلام کردند که در هفته های گذشته نتیجه زحمات افتخاری را دیده اند اما انتظار دارند هیات مدیره نیز برای حل مشکلات استقلالی ها تلاش کنند. آبی پوشان در این جلسه با انتقاد از برخی اتفاقات از جمله برداشت یک میلیارد از حساب استقلال توسط اداره مالیات و پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان به اسپانسر پیشین باشگاه عقیده داشتند که این پول با کم کاری اعضای هیات مدیره از حساب آنها رفته و اگر هیات مدیره همکاری می کرد، بازیکنان اکنون بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده بودند. بازیکنان استقلال از اینکه اعضای هیات مدیره تنها در سفرهای خارجی در کنار آنها حضور دارند انتقاد داشتند و معتقد بودند که باید این افراد برای حل مشکلات مالی باشگاه تلاش کنند. بازیکنان استقلال در ادامه انتقادات خود خواستند تا به این موضوع رسیدگی کند که چرا با وجود اسپانسر مشترک میان سرخابی ها، بازیکنان قرمزپوش فصل گذشته تمام مطالبات خود را دریافت کردند اما بازیکنان استقلال هنوز از فصل گذشته طلب دارند.

بعد از پایان صحبتهای بازیکنان و اعضای کادرفنی، بازیکنان به منصوریان اعلام کردند که از نظر روحی و روانی برای برگزاری تمرین آماده نیستند و سرمربی استقلال آبی پوشان را از تمرین معاف کرد تا بازیکنان روز یکشنبه راهی استخر شوند.

 

منبع: ورزش سه