عکس عجیب و جنجالی از تمرین استقلال
به راستی چرا محل تمرین باشگاه استقلال باید به محلی برای حفظ و نگهداری مرغ و خروس شود؟

محل تمرین استقلالی ها کجاست؟

اینکه گوشه‌ای از محل تمرین استقلال تبدیل به مرغداری می‌شود نه در شأن کمپ استقلال است که به نام ناصرخان حجازی آذین شده و نه در حد نام استقلال که 70 و اندی سال قدمت دارد.به یاد داریم آن روز را که علی فتح الله زاده با مشقت بسیار کمپ ناصر حجازی را بنا کرد تا شاید با حفظ و تجهیز هر چه بیشتر آن هم نام اسطوره فقید این باشگاه در خاطره‌ها زنده باشد و هم اینکه استقلال جایی شکیل و آبرومند برای تمرین داشته باشد اما اتفاقاتی که در تمرین استقلال می‌افتد حیرت‌زده مان می‌کند.

 

سال گذشته بود که عده‌ای از لیدرهای استقلال پس از تمرین بساط عصرانه پهن کرده بودند. بعضی‌ها هم مشغول باد زدن کباب بودند و حالا این تصویر بیش از همه آن وقایع ناراحتمان می‌کند. به راستی چرا محل تمرین باشگاه استقلال باید به محلی برای حفظ و نگهداری مرغ و خروس شود؟

 

آیا در شأن باشگاه استقلال است که اتاقی در محل تمرینش اینگونه در اختیار مرغ و خروس‌بازها قرار بگیرد؟ قطعا مسئول کمپ و مدیرعامل باشگاه استقلال همچون سنوات گذشته با خنده از کنار این ماجرا هم خواهد گذشت و درباره چرایی این اتفاقات زشت و دور از شأن پاسخی نخواهد داد اما حق اصحاب رسانه، کارشناسان و هواداران واقعی این باشگاه است که بدانند چرا محل تمرین تیم شأن اینچنین به مضحکه گرفته می‌شود.

 

باشگاه استقلال باشگاه کوچکی نیست و باید هر تحرکی در آن از سوی مدیران رصد شود اما به نظر می‌رسد مدیرعامل این باشگاه به قدری مشغول کارهای غیره است که گاهی مسوولیت‌های خطیر خود در این باشگاه را از یاد می‌برد. به هر حال افتخاری باید ته و توی این ماجرا را در بیاورد و بفهمد که چه افرادی محل تمرین استقلال در کمپ حجازی را تبدیل به محل نگهداری حیات وحش کرده‌اند.

 

11324731.jpg

 

* تهدید عکاس به پاک کردن عکس مرغداری

خبرنگاران و عکاسان تا جایی که قوانین کشور اجازه می‌دهد، آزادند تا برای تهیه خبر و گزارش به حوزه‌های خبری حضور پیدا کنند. عکاسی که بر اساس وظیفه شغلی‌اش دیروز به تمرین استقلال رفت و آنجا با اتفاق عجیبی مواجه شد؛ مرغداری در کمپ تمرینی استقلال.

 

فارغ از اینکه این اقدام غیر حرفه‌ای و خارج از مسئولیت‌ها و سیاست‌های یک باشگاه فوتبال است، می‌تواند آلودگی‌هایی ایجاد کند که سلامت فوتبالیست‌های حرفه‌ای‌ را به خطر بیندازد.

 

این عکاس هنگام عکاسی از این موضوع، با واکنش لیدرهای قلدری مواجه می‌شود که او را تهدید می‌کنند و مانع فعالیت عکاسی‌اش می‌شوند. حتی آنها به زور می‌خواهند که عکس‌های گرفته شده پاک شود.

 

پرسش اینجاست که لیدرها چه شرح وظایفی دارند و آیا مطابق قوانین کشور، می‌توانند یک عکاس را حین انجام ماموریت تهدید کنند و برای پاک کردن عکس‌هایی واقعی تحت فشار بگذارند.

 

این تصاویر مشتی از خروار اشتباهات در فوتبال ایران است و ما به عنوان یک رسانه مسئولیت داریم تا این موضوعات را منتشر کنیم تا بلکه قدمی در راه بهبود ورزش کشور برداشته باشیم. لیدرها هم جایگاه خود را باید بشناسند و در صورت ادامه این رفتارها، مطابق قانون با موضوع برخورد خواهد شد و در این زمینه‌ مماشاتی هم در کار نیست.

 

منبع: ایران ورزشی