علت اصلی دلخوری کاوه رضایی از مسئولان استقلال مشخص شدعلت اصلی دلخوری کاوه رضایی از مسئولان استقلال مشخص شد
کاوه رضایی بازیکن استقلال هنوز قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده است, اما علت دلخوری کاوه رضایی از مسئولان استقلال چیست؟

علت دلخوری کاوه رضایی چیست؟

كاوه رضایی این روزها تمایلی به تمدید قراردادش با استقلال نشان نمی‌دهد. او از مسائل مالی دلخور است ولی بیش از مسائل مالی، رفتارهای بعضی از مسئولان استقلال این بازیكن را ناراحت كرده. دلخوری‌های كاوه بعد از بازی تراكتورسازی و پدیده تشدید شد.

در نیم‌فصل اول، كاوه از رفتار دو مسئول باشگاه گلایه داشت. دلخوری هم از روزی شروع شد كه او به خاطر عدم دریافت به موقع پول‌هایش، با مسئولان تماس گرفت. كاوه هرچه زنگ زد، آنها پاسخ‌شان را ندادند. وقتی این اتفاق افتاد، چند روزی تمرین‌ها را تحریم كرد و گفت: «تا وقتی بخواهند از این رفتارها كنند، من هم به تمرین نمی‌روم.» در نیم‌فصل دوم باز هم این اتفاق افتاد.

مشكلات مالی در استقلال به اوج رسید، باشگاه نتوانست پول كاوه را هم مثل دیگر بازیكنان بدهد كه باز هم رضایی با مسئولان تماس گرفت تا در این باره بپرسد. تلاش‌های كاوه برای صحبت با مسئولان باز هم بی‌نتیجه باقی ماند تا سرانجام او شكایتش را به منصوریان ببرد: «با آقایان تماس گرفتم، جوابم را ندادند...  این چه رفتارهایی است...»

رضایی در جلسه اخیری هم كه با منصوریان داشته، گویا به این موضوع اشاره كرده و گفته این رفتارها در استقلال اذیتش می‌كند. در واقع رضایی بیش از اینكه از مشكلات مالی گلایه داشته باشد و آن را دلیل ترك استقلال بداند، رفتار مسئولان را عامل قطع همكاری احتمالی قلمداد كرده است. همچنین نزدیكان كاوه رضایی به این بازیكن خبر دادند پس از اتمام بازی استقلال و تراكتورسازی در تبریز، یكی از مسئولانی كه او از آن گلایه دارد، در جایگاه VIP ورزشگاه و در حضور حاضران، حرف‌هایی علیه‌‌اش به زبان آورده. البته بعد از بازی پدیده هم، استقلالی‌ها مطلع شدند این مقام مسئول، در جایگاه حرف‌های تندی علیه بازیكنان به زبان آورده است. اتفاقاً چند روز پیش در این زمینه خبری در خبرورزشی منتشر شد كه حكایت از این اتفاق در حین برگزاری بازی استقلال و پدیده می‌داد. كاوه زمانی كه متوجه شد مقام مسئول باشگاه علیه او حرف زده، ناراحتی‌‌اش تشدید شد و گفت: «قبلاً جواب تماسم را نمی‌دادند و الان هم كه...»

منصوریان اما علاقه‌ای ندارد چنین مشكلاتی مانع تمدید قرارداد كاوه شود. او به این بازیكن گفت باشگاه تمام تلاشش را می‌كند تا چك آخر خردادماه او را نقد كند. استقلالی‌ها در تلاش هستند تا آن زمان تمام پول‌های كاوه رضایی را پرداخت كنند تا بتوانند این بازیكن را نگه دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی