ناراحتی کاوه رضایی از اقدام عاقلانه منصوریان: از استقلال می روم
کاوه رضایی هنوز به استقلال جوابی نداده و تکلیف خود را مشخص نکرده است و از طرفی بخاطر جذب مهاجم توسط استقلال ناراحت است!

ناراحتی کاوه رضایی از منصوریان!

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال، كاوه رضایی را برای فصل بعد می‌خواهد.

او این را بارها گفته و از باشگاه هم درخواست كرده تا به هر شكل ممكن این بازیكن را حفظ كند اما از نظر كاوه رضایی رفتارهای منصوریان با این درخواست‌هایش، مغایرت دارد. سرمربی استقلال هرچند دوست دارد كاوه را نگه دارد ولی از یكسو نگران است كه اگر او برد، تكلیف خط حمله‌‌اش چه خواهد شد. به همین دلیل شاید به نوعی نتوان از او ایراد گرفت كه چرا از همین حالا برای خط حمله تیمش نگران است.

كاوه رضایی اما از توافق‌ها و مذاكراتی كه استقلال برای خط حمله فصل بعدش داشته، دلخور است و این را به نزدیكانش هم گفته است. منصوریان با سجاد شهباززاده توافق كرده و این مهاجم به احتمال فراوان در فصل آینده دوباره پیراهن آبی به تن میكند.

سال گذشته سجاد به این دلیل از استقلال رفت كه كاوه رضایی جذب این تیم شده بود. او تصور میكرد با جذب كاوه، منصوریان قصد دارد نیمكت‌نشینش كند، به همین دلیل از استقلال جدا شد. حالا دقیقاً اتفاق عكس افتاده است.

كاوه پس از آنكه فهمیده منصوریان با سجاد توافق كرده، ناراحت شده است. ناراحتی او زمانی تشدید شده كه از طریق مدیر برنامه‌هایش فهمیده استقلال با یك مهاجم دیگر هم مذاكرات جدی داشته و قصد دارد این بازیكن را هم به خدمت بگیرد.

شنیده میشود این اتفاقات باعث شده تا كاوه بگوید اگر آنها سجاد را گرفته‌اند و میخواهند یك مهاجم دیگر را هم جذب كنند، دیگر دلیلی ندارد او در استقلال بماند و ترجیح میدهد برود!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی