بندی از قرارداد استقلالی ها که صدای همه بازیکنان را درآورد!
مجتبی جباری به موجب بندی از قراردادش از تیم کنار گذاشته شده که بازیکنان دیگر هم به آن اعتراض دارند.

بندی عجیب در قرارداد بازیکنان استقلال

باشگاه استقلال دو روز پیش قرارداد بازیکن باتجربه خود را به صورت یکطرفه فسخ کرد و این موضوع واکنش های بسیاری را از سوی دیگر بازیکنان این تیم و هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت به دنبال داشت.

بازیکنان استقلال با انتشار پست هایی در صفحات اجتماعی‌شان از مجتبی جباری حمایت کردند و از سوی دیگر جباری هم با انتشار تصویری از حضور وینفرد شفر و کادر فنی‌اش در خانه اش از خوبی و محبت مربی آلمانی استقلال نوشت و بعد هم تصویری از نامه فسخ قراردادش منتشر کرد و نوشت: «باشگاه اشاره به بندى داره، كه اعضاى تيم ٢ بار در حضور مديرعامل به اون اعتراض كردن و قرار شد اين بند با توجه به غيرمنصفانه بودنش از همه قراردادها حذف بشه.»

اما جباری از کدام بند حرف می زند؟

در همه قراردادهای بازیکنان استقلال بندی وجود دارد که بازیکن ها در اردوی پیش فصل و پس از اینکه قراردادها را امضا کرده بودند به آن پی می برند. بندی که طبق آن در صورت نارضایتی باشگاه از بازیکنان اختیار فسخ قرارداد را به باشگاه می دهد.

در ابتدا مجید حسینی مدافع تیم وجود این بند در قرارداد را متوجه می شود و به همه بازیکنان می گوید. این موضوع بلوایی در اردوی تیم به راه می اندازد. منصوریان بازیکن ها را آرام می کند و می گوید من هم از این بند خبر نداشتم و این کار قانونی نیست. پس از این اتفاق مجتبی جباری به عنوان بزرگتر تیم پیگیر موضوع حذف این بند از همه قراردادها می شود. در طول نیم‌فصل گذشته قرارداد بعضی از بازیکن ها درست می شود و این بند از آن حذف می شود اما برای بعضی دیگر مثل مجتبی جباری این اتفاق نمی افتد و او با همان بند قربانی و قراردادش از سوی باشگاه به صورت یک طرفه فسخ می شود.

نکته ای که  البته در این موضوع وجود دارد این است که بازیکنان استقلال قرارداد را درست نخوانده و امضا کرده اند و همین موضوع باعث ایجاد حاشیه برای تیم و بازیکنانش شده است. بازیکنان تیم در عذری بدتر از گناه ادعا دارند قرارداد را سطحی خوانده اند و این بند از آن را ندیده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir