از باشگاه استقلال تهران چه خبر؟
جدایى ٢ مهاجم تیم فوتبال استقلال از این تیم توسط یکى از مسئولان باشگاه تکذیب شد.

جدایی ٢ بازیکن استقلال تکذیب شد

شفر علاوه بر اینکه از مدیران استقلال خواسته است که پیگیر مشخص شدن تمدید قرارداد بازیکنان باشند، به صورت شفاهی نیز به آنها گفته است که نیازی به جابر انصاری و علی قربانی ندارد، که این موضوع توسط یکى از مسئولان باشگاه تکذیب شد.

شفر هنوز لیستى را در اختیار مدیران استقلال قرار نداده و جدایى این ٢ بازیکن از این تیم هم از سوى یکى از مدیران باشگاه تکذیب  شد.

پا بر جا بودن پیشنهاد بلژیک براى نورافکن

پیشنهاد شارلوای بلژیک برای جذب امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال استقلال همچنان پا برجاست، اما این بازیکن امیدوار است با حضور در جام جهانی پیشنهادات بهتری داشته باشد.

در هر صورت این احتمال وجود دارد که نورافکن در پایان فصل با یک پیشنهاد خوب از استقلال جدا شود.


تیام همچنان پیگیر وضعیت مصدومیت


مامه تیام مهاجم تیم فوتبال استقلال که براى گذراندن دوران مصدومیت خود راهى کشورش شد همچنان از تمرینات استقلال دور است و او در روزهاى آینده و پس از بهبودى کامل به تمرینات تیمش باز مى گردد.


دلیل حضور مدرس فدراسیون فوتبال آلمان در تمرینات استقلال

گرهارد شرودینگر مدرس فدراسیون فوتبال آلمان به دعوت شفر به ایران آمده و او طى روزهاى آینده کلاس هایى برای مربى دروازه بانان استقلال برگزار خواهد کرد.

مدت حضور این مربى در تمرینات استقلال ٢ هفته خواهد بود و به نوعى او براى گذراندن دوران مربیگرى خود نیز به ایران آمده تا در پایان بابت حضورش در استقلال تاییدیه مدرک بگیرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir