سرمربی رئال
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: «من قبل از این هم در مونیخ پیروز شده بودم و به همین خاطر به خودم اطمینان داشتم.»
اگر بایرن برای رئال سال ها یک گربه سیاه محسوب می شد، در عوض "کارلو آنچلوتی" برای بایرنی ها همین حکم را داشت و با برتری 4-0 تیمش، این روند را ادامه داد.

مادرید با اندیشه های او بایرن را برای اولین بار در تاریخ دبل کرد. آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی عنوان داشت: «بازیکنانم عملکردشان عالی بود. واقعا خوشحال هستیم و این خوشحالی از همه جهات غیرقابل وصف است. رئال می برد و من هم خوش شانس هستم که مربی مهم ترین باشگاه جهان هستم. همه کار می کنم تا این تیم به همه اهدافش برسد.»

وی افزود: «گفته بودم که اگر ذهنیت پیروزی داشته باشید و بازیکنان با هم متحد باشند؛ می توان دست به کارهای بزرگی زد و بازی امشب تیم ما هم از هر نظر کامل بود.»

وی در مورد پایان رکورد منفی رئال در مونیخ چنین گفت: «من قبل از این هم در مونیخ پیروز شده بودم و به همین خاطر به خودم اطمینان داشتم.»

آنچلوتی همچنین گفت: «باید از بازیکنانم تشکر کنم که هم رکورد منفی رئال را پاک کردند و هم رکورد مثبت من در مونیخ را بهبود بخشیدند. پس از 12 سال به فینال رسیدیم.»

وی در خصوص حریف احتمالی رئال در فینال گفت: «چلسی تیم با تجربه ای است و اتلتیکو هیجان بی نظیری دارد. نمی دانم کدذام را انتخاب کنم. مهم این است که ما در فینال هستیم.»

آنچلوتی در خصوص سبک بایرن مونیخ و گواردیولا تاکید کرد: «این یک پیروزی بود . همین و بس. بایرن تیم منسجمی است که پارسال چمپیونزلیگ را برد اما همه چیز این جا تمام شد. خوب کار کردیم. خیلی خوب بازی با بایرن را کنترل کردیم. شایسته پیروزی بودیم. فلسفه بایرنی نبود. فلسفه گواردیولایی بود که همیشه نتیجه داده است.»

و سخن پایانی: «معتقدم که این اولین سد واقعی در راه قهرمانی ما بود. حضور در فینال خوب است ولی باید در فینال هم به پیروزی برسیم. در مقابل دورتموند در بازی برگشت عملکردمان خیلی ضعیف بود ولی اینجا در مونیخ جبران کردیم. در پایان برای ژابی متاسفم که نمی تواند در فینال بازی کند. اما مهم این است که رئال به فینال راه بافته و قصد داریم که در آن بازی هم پیروز شویم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
صعود رئال‌مادرید به فینال لیگ قهرمانان
جشن زنانه فنرباغچه + تصاویر
رستوران علی کریمی + عکس
اشک های مسی در مراسم ترحیم + عکس
موج موز خوری در جهان + تصاویر