پیروزی بایرن مونیخ
بایرن مونیخ بعد از دو بازی ناکامی در آغاز دور برگشت رقابت های بوندسلیگا توانست در خانه اشتوتگارت با دو گل به پیروزی برسد.
در ادامه هفته بیستم رقابت های بوندسلیگا 5 دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ توانست با نتیجه دو بر صفر برابر اشتوتگارت به پیروزی برسد.

شاگردان "پپ گواردیولا" شروع بسیار بدی در آغاز دور برگشت رقابت های بوندسلیگا داشتند و در دو بازی خود تنها یک امتیاز به دست آورده بودند اما آنها در دیدار سوم خود برابر اشتوتگارت با دو گل به پیروزی رسیدند تا نشان دهند که همان تیم قوی سابق هستند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی اشتوتگارت برگزار شد "آرین روبن" در دقیقه 41 و "دیوید آلابا" در دقیقه 51 برای شاگردان "گواردیولا" گلزنی کردند. بایرن مونیخ با این پیروزی 49 امتیازی شد تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس دورتموند بحران زده سرانجام رنگ پیروزی را دید و توانست در خانه فرایبورگ یک پیروزی روحیه بخش را به دست آورد و با سه گل بازی را به سود خود به پایان رساند. برای شاگردان "کلوپ" در این دیدار خارج خانه "ریوس" و "اوبامیانگ"(دوبار) گلزنی کردند.

دورتموند با پیروزی در این دیدار 19 امتیازی شد و خود را از قعر جدول رده بندی جدا کرد و به جایگاه شانزدهم صعود کرد تا به ماندن در بوندسلیگا امیدوار باشد.

ولفسبورگ هم که در این فصل نتایج درخشانی به دست آورده است در ادامه روند خوب خود با سه گل هوفنهایم را از پیش رو برداشت تا جایگاه خود را در مکان دوم جدول رده بندی مستحکم تر کند و نزدیک ترین تعقیب کننده به بایرن مونیخ باشد.

نتایج دیگر بازیها

کلن صفر- پادربورن صفر

ماینتس صفر- هرتابرلین 2


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی شالکه در بوندسلیگا
کیک تولد 45 سالگی علی دایی + عکس
هافبک آرسنال تولد همسرش را تبریک گفت + عکس
جهان پهلوان تختی شاه را ضربه فنی کرد + تصاویر
مسی در لباس کونگ‌فو + عکس