لیورپول در روز پراشتباه داوری توانست با 2 گل در سنت مری ساوتهمپتون را شکست دهد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار به پایان رسید. لیورپول و ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت مری به مصاف هم رفتند که این دیدار در حالی با برتری لک لک ها به پایان رسید که داور مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و 3 پنالتی آشکار برای میزبان در نیمه نخست نگرفت تا هفته بد داوری ها ادامه داشته باشد.

روز گذشته نیز چلسی در خانه برابر برنلی با تساوی یک بر یک متوقف شد که "آتکینسون" داور آن دیدار عملکرد عجیبی داشت و یکی از ضعیف ترین قضاوت های تاریخ لیگ برتر را رقم زد. حالا با تکرار اشتباهات داوری در این دیدار نشان داده شد که "مورینیو" تنها نیست.

برای لیورپول که امیدش را در این فصل به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دوخته است "کوتینیو" و "رحیم استرلینگ" گلزنی کرد. گل "کوتینیو" در دقیقه 3 با یک ضربه بسیار زیبا زده شد و "استرلینگ" در دقیقه 73 برتری مهمان را تکمیل کرد.

لیورپول در حالی برابر ساوتهمپتون تیم شگفتی ساز این فصل لیگ برتر در سنت مری پیروز شد که خیلی از تیم های مدعی در این فصل توانستند ساوتهمپتون را در خانه ببرند. در جدول رده بندی چلسی با 60 امتیاز در صدر قرار دارد و منچسترسیتی  با 55 امتیاز دوم است و آرسنال با 48 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir