بارسلونا با برتری در زمین منچسترسیتی گام بلندی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان برداشت.

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی ها بارسلونا در خانه منچسترسیتی به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. سیتی بار دیگر نشان داد بدون "یحیی توره" تیم متفاوتی است و فقط سایه ای از بازی های خوب لیگ برترش را نشان می دهد. "لوئیس سوآرس" که از ابتدا هو شد توانست دو بار برای تیمش در نیمه نخست گلزنی کند. یک بار با زیرکی و یک بار هم روی پاس "آلبا". در نیمه دوم سیتی چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد که "ژکو" و "آگوئرو" موفق نبودند اما "آگرو" توانست یکی از گل ها را جبران کند تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع بارسلونا تمام شود. "لیونل مسی" در دقیقه آخر می توانست از روی نقطه پنالتی گل سوم بارسا را هم به ثمر برساند اما ضربه او را دروازه بان سیتی مهار کرد.

در دیگر دیدار یوونتوس در خانه به دیدار دورتموند رفت و با نتیجه 2 بر یک صاحب برتری شد. "کارلوس توس" و "آلوارو موراتا" برای یووه گلزنی کردند و "مارکو رویس" نیز گل زردپوشان آلمانی را به ثمر رساند.

دو دیدار باقی مانده این مرحله امشب (چهارشنبه) برگزار خواهد شد که آرسنال با موناکو و لورکوزن با آتلتیکومادرید دیدار خواهند کرد.

منچستر سیتی صفر – بارسلونا 2

یوونتوس 2 – بوروسیا دورتموند یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir