لیورپول با برتری برابر منچستر‌سیتی حذف از لیگ اروپا را به دست فراموشی سپرد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار حساس در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد که در آن دو تیم لیورپول و منچستر‌سیتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک قرمزپوشان آنفیلدی به پایان رسید.

لیورپول در حالی پا به این مسابقه گذاشت که از لیگ اروپا حذف شده بود و روحیه چندان بالایی نداشت ولی هواداران لیورپول در این دیدار هم تیمشان را تنها نگذاشتند. ابتدا "جوردن هندرسون" بود که در دقیقه 11 توانست لیورپول را پیش بیندازد ولی در ادامه بازیکنان منچستر‌سیتی توانستند نبض بازی را در اختیار بگیرند و در نهایت با ضربه "ادین ژکو" مهاجم بوسنیایی به گل رسیدند تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم بازهم لیورپول بود که بر بازی مسلط بود و توانست چند فرصت خوب گلزنی را بدست آورد ولی در نهایت این "فیلیپه کوتینیو" برزیلی بود که باز هم یک گل زیبا به ثمر رساند و در دقیقه 75 توانست بار دیگر خوشحالی را به اردوی قرمزهای آنفیلد آورده تا 3 امتیاز این دیدار به حساب لیورپول واریز شود. در نیمه دوم این بازی لیورپول و سیتی چندین موقعیت خوب گلزنی را به وسیله "آگوئرو" و "استاریج" از دست دادند.

منچسترسیتی با این باخت 55 امتیازی ماند تا نتواند فاصله خود را با چلسی کاهش دهد. در دیگر دیدار آرسنال برابر اورتون به میدان خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir