دو تیم بایرن مونیخ و گلادباخ با برتری برابر حریفانشان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان شدند.

بایرن مونیخ و اینتراخت براونشوایگ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر باواریایی ها به پایان رسید. در این دیدار بایرنی ها سراپا حمله بودند و توانستند چند موقعیت گلزنی ایجاد کنند ولی خط دفاع مستحکم حریف اجازه خودنمایی را به بایرنی ها نداد تا اینکه در اواخر نیمه نخست "دیوید آلابا" موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

نیمه دوم هم با برتری بازیکنان "گواردیولا" همراه بود و این تیم خیلی زود توانست گل دوم را به ثمر برساند و بازیکنان و کادرفنی این تیم تا حد زیادی از بابت برد در این بازی مطمئن شوند. در ادامه نیمه دوم بایرن صاحب توپ و میدان بود و چند بار روی ضربات "روبن" و "توماس مولر" تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفتند. در دقیقه 57 بازی "ماریو گوتسه" زننده آخرین گل جام جهانی موفق شد گلزنی کند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر بایرن به پایان برسد.

در دیگر دیدار گلادباخ در این مرحله مقابل تیم دسته چهارمی اوفنباخ قرار گرفت و موفق شد با 2 گل به برتری برسد تا راهی مرحله بعد شود. ابتدا "مکس کروزه" موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و در ادامه "پاتریک هرمان" در دقیقه 83 روی پاس "کرامر" با ضربه پای راست خود حساب کار را 2 بر صفر کرد. در ادامه "تورگان هازارد" می توانست گل سوم را نیز ثبت کند که موفق نشد تا این دیدار با برتری 2 بر صفر میزبان به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir