یوونتوس به قهرمانی نزدیک‌تر شد
یوونتوس یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ ایتالیا نزدیک‌تر شد.

در ادامه هفته بیست و ششم لیگ ایتالیا یوونتوس که از تساوی رم در بازی این هفته خود روحیه گرفته بود، برابر ساسولو به میدان رفت ولی در حالی که پیش‌بینی می‌شد صاحب یک پیروزی پرگل شود، به سختی توانست حریف خود را شکست دهد.

یوونتوس برای پیروزی در این دیدار تا دقیقه 88 صبر کرد تا اینکه "پل پوگبا" ستاره فرانسوی که شایعه جدایی‌اش از یووه به گوش می‌رسد، موفق شد دروازه ساسولو را باز کند و سه امتیاز این دیدار به حساب تورینی‌ها واریز شود.

در دیگر دیدار، لاتزیو موفق شد با کسب یک پیروزی درخشان در برابر فیورنتینا، به رتبه سوم جدول سری آ صعود کند. در این دیدار "ابدا لوکاس" موفق شد بیانکوچلستی را جلو بیندازد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر فیروزه‌ای‌پوشان به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم بازی را آرام شروع کردند پس از دقیقه 65، این طوفان عقاب‌ها بود که آغاز شد و نسخه فیوره را پیچید. ابتدا "کاندروا" بود که از روی نقطه پنالتی دروازه فیورنتینا را باز کرد. 10 دقیقه بعد "کلوزه" خیال پایتخت‌نشینان را راحت کرد و در دقیقه 85 نیز این مهاجم آلمانی، با به ثمر رساندن گل چهارم تیمش، کار را تمام کرد.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 61 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های رم و لاتزیو در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. یووه از تساوی‌های رم استفاده کرده است، اختلاف خود را با این تیم به عدد 11 رساند تا در آستانه قهرمانی قرار داشته باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir