آنچلوتی: شک نکنید خیلی زود حذف خواهیم شد
"کارلو آنچلوتی" سرمربی رئال مادرید در انتهای دیدار رئال مادرید-شالکه که به برتری 4-3 ژرمن ها ختم شد به شدت از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

رئال که از پشتوانه برتری 2-0 در بازی رفت برخوردار بود، حتی تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان نیز پیش رفت اما به هر صورت موفق شد مجوز صعود به مرحله یک چهارم را کسب کند.

"کارلو آنچلوتی" در انتهای بازی به تله دپورته گفت:"هیچ کدام از بازیکنان خوب نبودند. بازی آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت و یک افت واضح در تمام تیم مشهود بود. در تمام طول بازی دور از انتظار ظاهر شدیم و اینگونه ادامه دهیم، شک نکنید که خیلی زود حذف خواهیم شد. در مورد این بازی نمی توانم چیز بیشتری بگویم."

سرمربی رئال در مورد اعتراض هواداران و سوت های اعتراضی گفت:" ما شایسته شنیدن این اعتراضات هستیم. این یک اتفاق طبیعی است که هواداران از عملکرد ضعیف ما انتقاد کنند. ما خودمان اولین کسانی هستیم که اعتراف می کنیم خیلی بد و ضعیف بازی کردیم. آنقدر بد که جای هیچ توضیح و توجیهی وجود ندارد."

"کارلتو" در مورد بازگشت "مودریچ" نیز گفت:" سی دقیقه در میدان حضور داشت و بدون مشکل و به راحتی بازی کرد. او اعتماد ها را بار دیگر به خود جلب کرد."


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com