پیروزی چلسی در پایان هفته سی ام لیگ برتر
تیم های چلسی و اورتون حریفانشان را در هفته سی ام لیگ برتر با شکست بدرقه کردند.

از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر دو تیم چلسی و هال سیتی در ورزشگاه کی سی به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی های لندن با تعویض طلایی "مورینیو" بازی را به سود خود تمام کرده و با یک بازی کمتر، اختلاف 6 امتیازی در صدر جدول را حفظ کردند.

شاگردان "ژوزه مورینیو" در این دیدار ابتدا با دو گل از میزبان پیش افتادند. "ادن هازارد" و "دیگو کاستا" برای چلسی تا دقیقه 10 گل زدند ولی اشتباه "کورتوا" و "لوئیس" باعث شد دو گل زود هنگام برای هال سیتی شکل بگیرد. اما ‏هال سیتی خیلی زود توانست کار را به تساوی بکشد. ولی در نهایت این "لوئیک رمی" بود که در نیمه دوم ‏گل برتری آبی ها را به ثمر رساند و آنها را به سه امتیاز مهم این دیدار رساند.

چلسی اکنون با 6 امتیاز ‏برتری نسبت به سیتی و یک بازی کمتر، در صدر جدول قرار دارد.‏ نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و "فابرگاس" در همان دقایق ابتدایی می توانست گل برتری آبی ها ‏را به ثمر برساند. در مقابل هال سیتی در دقیقه 64 به شدت دروازه آبی ها را تهدید کرد اما سه واکنش ‏پیاپی از "کورتوا"، دروازه چلسی را نجات داد.‏

سرانجام این "لوئیک رمی" بود که در دقیقه 77، تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین، گل برتری چلسی را ‏به ثمر رساند. یک حرکت خوب از بازیکنان چلسی و پاس "ویلیان" برای "رمی"، با ضربه این ستاره ‏فرانسوی، به گل تبدیل شد. تلاش هال سیتی برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و چلسی به سه امتیاز ‏ارزشمند این دیدار رسید.‏

در دیگر دیدار اورتون با نتیجه 2 بر یک توانست کوئینزپارک را شکست دهد. در جدول رده بندی چلسی با یک بازی کمتر و 67 امتیاز در صدر قرار دارد و منچسترسیتی با 61 امتیاز دوم است و آرسنال با 60 امتیاز سوم است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir