برتری پرگل بارسلونا برابر ختافه
بارسلونا با برتری 6 بر صفر ختافه را شکست داد.

در ادامه رقابت‌های لیگا دو تیم بارسلونا و ختافه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 6 بر صفر میزبان به پایان رسید. بارسلونا خیلی زود در دقیقه 4 صاحب یک ضربه پنالتی شد که "لیونل مسی" با ضربه چیپ این توپ را وارد دروازه حریف کرد تا تیمش پیش بیفتد.

پس از این گل ختافه کمی جلو آمد و حتی با ضربه چیپ "بابا" تا آستانه رسیدن به گل تساوی نیز پیش رفت، اما "براوو" توانست توپ را از روی خط دروازه به بیرون بکشد. در ادامه توفان ستارگان بارسا آغاز شد و آنها تنها در 12 دقیقه 4 سوپر گل تماشایی را به ثمر رسانده تا ختافه ناامید شده را در پایان نیمه نخست با 5 گل به رختکن بفرستند.

در دقیقه 15 بارسا به گل دوم رسید. پاس در عمق تماشایی "مسی" را "لوئیس سوارس" آماده با ضربه چکشی و دیدنی خود به گل دوم مسابقه تبدیل کرد. دقیقه 28 نوبت به "نیمار" رسید. این بار "سوارس" توپ را به "نیمار" رساند تا این مهاجم برزیلی با دریبل زیبا و بغل پای زمینی مطمئن خود اختلاف را به سه گل برساند.

دقیقه 38 پاس رو به عقب "نیمار" در پشت محوطه جریمه به "ژاوی" رسید تا کاپیتان جاودانه باشگاه بارسلونا با شوت بغل پای فنی و استادانه خود برای بار چهارم دروازه "گوایتا" را فرو بریزد. دو دقیقه بعد "لوئیس سوارس" بازی خوب خود در این هفته های اخیر را با گل زیبا تکمیل کرد تا بازی 5 بر صفر شود.

در نیمه دوم نیز بارسلونا یک گل دیگر به ثمر رساند. در گوشه سمت چپ محوطه جریمه توپ به "لئو مسی" رسید تا این بار فوق ستاره آرژانتینی بارسا با ضربه بغل پای بی اندازه دقیق خود سوپر گل دیگری را در این مسابقه به ثمر برساند.

به این ترتیب این بازی با برتری 6 بر صفر بارسلونا به پایان رسید. در ادامه رقابت‌های لیگا رئال‌مادرید باید برابر آلمریا به میدان می رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir