تاتنهام در آئودی کاپ سوم شد
تاتنهام با برتری برابر میلان، عنوان سومی آئودی کاپ را به خود اختصاص داد.

دیدار رده‌بندی آئودی کاپ بین دو تیم تاتنهام(Tottenham) و میلان(Milan) برگزار شد که با برتری تیم انگلیسی به پایان رسید. تاتنهام در این بازی دوستانه توانست با دو گل چادلی(Nacer Chadli) (8) و کرول(Krul) (71)، میلان را شکست دهد.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو(Mauricio Pochettino) که با دو گل مغلوب رئال مادرید(Real Madrid) شده ‏بودند، توانستند میلان را با همین نتیجه شکست دهند و رتبه سوم آئودی کاپ را به دست بیاورند.‏ تاتنهام سه روز قبل از اولین بازی‌اش در لیگ برتر فصل 2016-2015 (در برابر منچستریونایتد) توانست میلان را در مونیخ شکست دهد.

ناصر چادلی در دقیقه 8 دروازه حریف را باز کرد. ستاره بلژیکی که توانست با سرعت خوب خود صاحب ‏موقعیت شود، با یک ضربه تماشایی دروازه آبیاتی(Christian Abbiati) را باز کرد.‏ در نیمه دوم هم تاتنهام بیشتر توپ را در اختیار داشت اما آبیاتی در چند نوبت مانع گلزنی تاتنهامی‌ها شد ولی در دقیقه 71 با ضربه کرول دروازه خود را باز شده دید.

گفتنی است، میلان در هر دو بازی خود در این جام در گلزنی ناموفق بوده است. آنها بازی قبل را هم 3-0 به بایرن مونیخ(Bayern Munich) میزبان باختند.

همچنین اینتر(Inter) رقیب میلان نیز در دیداری دوستانه به مصاف الاهلی امارات(Al-Ahli Dubai) رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نشان دهد تیم‌های شهر میلان برای فصل جدید هم آماده نیستند.

اینتری‌ها که در کمپ ریسکونه میزبان تیم الاهلی بودند خیلی زود و در دقیقه پنجم مسابقه با گل 'لیما' برزیلی از حریف اماراتی خود عقب افتادند. تک گل تساوی تیم اینتر در این مسابقه را استفان یووتیچ(Stevan Jovetić)، مهاجم جدید این تیم در دقیقه 94 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا طلسم گل‌نزنی‌های تیم مانچینی(Roberto Mancini) در مسابقات شکسته شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir