اخبار نقل و انتقالات تابستانی اروپا
هافبک آلمانی چلسی به عضویت بشیکتاش ترکیه درآمد و مدافع رئال مادرید نیز در آستانه پیوستن به اینتر قرار دارد.

در ادامه نقل و انتقالات تابستانی، تیم های بزرگ به ترکیب نهایی خود برای فصل جاری نزدیک تر شدند. مارکو مارین(Marko Marin) هافبک آلمانی چلسی(Chelsea) که تاکنون در تیم های زیادی به عنوان بازیکن قرضی بازی کرده است این‌بار نیز به صورت قرضی راهی بشیکتاش ترکیه(Beşiktaş) شد.

فابیو کونترائو(Fábio Coentrão) مدافع پرتغالی رئال مادرید(Real Madrid) از وضعیت خود در این تیم راضی نیست و دوست دارد به اینتر(Inter Milan) بپیوندد.

ماریو بالوتلی(Mario Balotelli) معاینات پزشکی خود را در میلان(Milan) با موفقیت گذرانده است و به زودی قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.

جان استونز(John Stones) مدافع موردنظر چلسی رسما درخواست جدایی خود را به سران اورتون(Everton) ارائه کرد تا یک قدم دیگر به پیوستن به چلسی نزدیک شود. از استونز به عنوان جانشین آینده جان تری(John Terry) در چلسی صحبت به میان آمده است.

به نظر می رسد منچستریونایتد(Manchester United) در پروژه جذب نیمار(Neymar) نیز ناکام مانده است تا این تیم همچنان در حسرت خرید یک مهاجم باقی بماند. یونایتدها پس از رفتن فالکائو(Falcao) و فان پرسی(van Persie) نتوانستند جانشینی را برای آنها به خدمت بگیرند.

میلان علاوه بر بالوتلی در صدد جذب اکسل ویتسل(Axel Witsel) بلژیکی است تا این بازیکن را از لیگ روسیه جذب کند.

دانته(Dante) مدافع برزیلی بایرن مونیخ(Bayern Munich) در آستانه پیوستن به ولفسبورگ(Wolfsburg) قرار گرفته است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir