توقف آرسنال در زمین نوریچ
لیورپول با برتری برابر سوانزی به رده ششم لیگ برتر صعود کرد و آرسنال در زمین نوریچ به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید که در یکی از دیدارهای برگزار شده آرسنال(Arsenal) در خانه نورویچ(Norwich City) به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ابتدا آرسنال با گل دقیقه 30 مسوت اوزیل(Mesut Özil) پیش افتاد. در دقیقه 30 بازی، الکسیس سانچز(Alexis Sánchez) از اشتباه هافبک تیم نورویچ استفاده کرد و بلافاصله اوزیل را در موقعیت گلزنی قرار داد، مسوت اوزیل نیز با یک ضربه چیپ فوق العاده موفق به گلزنی شد.

اما نورویچ درست پیش از پایان نیمه اول در دقیقه 44 توسط لوئیز گرابان(Lewis Grabban) گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند. آرسنال با پیروزی در این بازی این فرصت را داشت تا خود را هم امتیاز با لستر(Leicester City) و منچسترسیتی(Manchester City) در صدر جدول ببیند اما با این تساوی با 27 امتیاز پایین تر از یونایتد 28 امتیازی در جایگاه چهارم باقی ماند.

البته آرسنال تلاش زیادی برای کسب پیروزی کرد و در نهایت حملات دو تیم نتیجه ای نداشت تا این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان برسد و آرسنال برای یک هفته دیگر از پیروزی در لیگ برتر، بازبماند. لورن کوشیلنی(Laurent Koscielny) و الکسیس سانچز در این بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شدند تا مشکلات ونگر(Wenger) افزایش یابد.

در صورتی که چک(Petr Čech) در این دیدار دروازه آرسنال را بسته نگه می داشت می توانست رکورد کلین شیت در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند که در این امر موفق نبود.

در دیگر دیدار لیورپول(Liverpool) در خانه به دیدار سوانزی(Swansea City) رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. تک گل این بازی را جیمز میلنر(James Milner) در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا لیورپول بتواند با کسب 23 امتیاز به جایگاه ششم جدول صعود کند. سوانزی نیز با 14 امتیاز در جایگاه پانزدهم باقی ماند. دنیل استوریج(Daniel Sturridge) و جوردن هندرسون(Jordan Henderson) که بازی های زیادی را در این فصل به دلیل مصدومیت از دست دادند در نیمه دوم به میدان آمدند تا این پیروزی برای هواداران لیورپول شیرین تر شود.

وستهام(West Ham United) نیز در خانه به دیدار وست برومویچ(West Bromwich Albion) رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir