برد رئال مادرید در خانه لوانته
رئال مادرید موفق شد در خانه لوانته به سختی با نتیجه 3 بر یک به برتری برسد.

هفته بیست و هفتم لالیگا با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که رئال مادرید(Real Madrid) در مهم‌ترین بازی این شب در خانه لوانته(Levante) به میدان رفت و با برتری 3 بر یک توانست برتری در این دیدار را جشن بگیرد.

در این دیدار رئالی ها که دیگر شانسی برای قهرمانی در لالیگا ندارند و تنها برای اعاده حیثیت لیگ را دنبال می کنند در دقیقه 37 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) این ضربه را به گل تبدیل کرد. 'مایورال' یکی از جوانانی بود که زیدان(Zinedine Zidane) به زمین فرستاده بود و این بازیکن در دقیقه 39 تاثیرگزار بود و توانست شوت محکمی به سمت دروازه لوانته بزند که با برخورد به بازیکن حریف وارد دروازه شد تا رئال به گل دوم برسد.

تنها یک دقیقه بعد دیورسون(Deyverson) توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک رئال به پایان برسد. در نیمه دوم حضور ایسکو(Isco) و 'کاسیچ' در زمین از سوی زیدان باعث شد تا تراکم میانه میدان رئال بیشتر شود و این تیم با میدان داری نتیجه نیمه نخست را حفظ کند. در دقیقه 90 ایسکو توانست گلزنی کند و گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 3 بر یک رئال مادرید به پایان برسد.

پیش از این دیدار والنسیا(Valencia) در زمین مالاگا(Málaga) در حالی که با یک گل عقب افتاده بود توانست با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد. کامنی(Idriss Carlos Kameni) گل به خودی و چریشف(Denis Cheryshev) برای والنسیا گلزنی کردند تا 3 امتیاز شیرین برای شاگردان نویل(Gary Neville) به دست آید. سویا(Sevilla) موفق شد با تک گل یورنته(Fernando Llorente) مهاجم تیم ملی اسپانیا و سابق یوونتوس(Juventus)، ایبار(Eibar) را شکست دهد و دیدار ویارئال(Villarreal) تیم رده چهارمی با سلتاویگو(Celta Vigo) در زمین این تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir