واکنش هافبک رئال مادرید به مشکل قلبی‌اش
چند روزی است که خبرهایی در مورد مشکل قلبی هافبک رئال‌ مادرید و کناره‌گیری او از فوتبال منتشر شده است که با واکنش این بازیکن روبرو شده است.

لوکاس سیلوا(Lucas Silva) در وضعیت نامشخصی به سر می‌برد. این بازیکن برزیلی که یک سال به صورت قرضی در المپیک مارسی(Olympique de Marseille) بازی کرد، برای امضای قرارداد قرضی با اسپورتینگ لیسبون(Sporting Clube de Portugal) به پرتغال سفر کرد اما در تست‌های پزشکی این باشگاه رد شد. علت این موضوع، مشکل قلبی سیلوا اعلام شد.

سیلوا در این باره گفت: در جریان تست‌های اولیه، اختلالی در ضربان قلبم وجود داشت اما روز بعد و در آزمایش‌های بعدی مشخص شد مشکل قلبی ندارم و تنها یک اختلال لحظه‌ای بوده است.

پس از این که سیلوا نتوانست با اسپورتینگ قرارداد امضا کند. برخی رسانه‌ها اعلام کردند هافبک برزیلی به علت مشکلات قلبی از فوتبال خداحافظی کرده است. بازیکن رئال‌ مادرید(Real Madrid) در این رابطه اظهار کرد: این خبر در برخی رسانه‌ها منتشر شد اما این موضوع صحت ندارد. می‌خواهم به صورت رسمی اعلام کنم که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارم.

هافبک برزیلی به مادرید سفر خواهد کرد تا مشکل قلبی که در تست‌های پزشکی دیده شده بود را حل و بررسی کند. رئال‌ مادرید سیلوا را دسامبر 2014 از کروزیرو برزیل(Cruzeiro Esporte Clube) به ارزش 14 میلیون خرید اما تنها 424 دقیقه برای مادرید به میدان رفت. او سپس به صورت قرضی به  المپیک رفت و فصل بعدی را در این باشگاه فرانسوی تجربه کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir