پیروزی رئال مادرید برابر چلسی در دیدار دوستانه
تیم‌های رئال مادرید و اسپورتینگ حریفانشان را در دیدارهای دوستانه با شکست روبرو ساختند.

در ادامه دیدارهای دوستانه فوتبال، رئال مادرید(Real Madrid) در اردوی آمریکای خود بعد از شکست برابر پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) در بازی اول خود موفق شد با نتیجه سه بر دو چلسی(Chelsea) را شکست دهد. در این دیدار مارسلو(Marcelo Vieira) دو بار توانست رئال را پیش بیندازد و در ادامه نوبت به 'ماریانو' رسید تا زننده گل سوم رئال در نیمه نخست باشد.

در نیمه دوم کونته(Antonio Conte) سرمربی چلسی دست به چند تغییر و تحول در تیمش زد که یکی از این تغییر و تحولات ورود ادن هازارد(Eden Hazard) به زمین بود که توانست دو گل در این نیمه برای تیمش به ثمر برساند. دو تیم در این نیمه بازی هجومی را ارائه کردند ولی بازی دیگر گلی نداشت تا این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو رئال مادرید به پایان برسد.

در این دیدار کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo)، کریم بنزما(Karim Benzema) و گرت بیل(Gareth Bale) در ترکیب رئال به میدان نرفتند و آلوارو موراتا(Álvaro Morata) مهاجم نخست رئالی‌ها بود. دو تیم با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به میدان آمده بودند.

در همین حال، وولفسبورگ(Wolfsburg) در دیگر دیدار با نتیجه دو بر یک برابر اسپورتینگ(Sporting Clube de Portugal) شکست خورد. اسلام سلیمانی(Islam Slimani) و آدرین(Adrien Silva) برای تیم پرتغالی گلزنی کردند و تنها گل وولفسبورگ را نیز 'دونکور' وارد دروازه اسپورتینگ کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir