آغاز فصل جدید لیگ ایتالیا با پیروزی رم و یوونتوس
فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا با پیروزی پرگل رم و یوونتوس شروع شد.

فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ ایتالیا با دیدار رم(Roma) و اودینزه(Udinese) در ورزشگاه المپیکو شروع شد که میزبان با برتری ۴ بر صفر گام اول را محکم برداشت. نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت ولی در نیمه دوم دیگو پروتی(Diego Perotti) دو بار از روی نقطه پنالتی توانست گلزنی کند. در نیمه دوم نیز ادین ژکو(Edin Džeko) و محمد صلاح(Mohamed Salah) مصری گل چهارم را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری پرگل رم به پایان برسد.

یوونتوس(Juventus) در خانه و در ورزشگاه تورین به دیدار فیورنتینا(Fiorentina) رفت که این دیدار با برتری 2 بر یک میزبان به پایان رسید تا قهرمان پنج دوره اخیر لیگ ایتالیا، اولین دیدار فصل جدید این رقابت ها را با بردی خانگی شروع کرده باشد.

در این دیدار سامی خدیرا(Sami Khedira) ابتدا در همان نیمه نخست بیانکونری را پیش انداخت، در ادامه بازی حملات دو تیم بی نتیجه ماند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر یووه به پایان رسید. در نیمه دوم نیکولا کالینیچ(Nikola Kalinić) توانست گل تساوی را برای فیورنتینا به ثمر رساند تا دقایق باقی مانده مسابقه از حساسیت بالایی برخوردار شود.

یوونتوس میزبان که نمی‌خواست در همان هفته نخست امتیاز از دست دهد در ادامه توانست گل برتری را وارد دروازه فیورنتینا کند و این بار نوبت به گونزالو هیگواین(Gonzalo Higuaín) رسید که گل دوم را در دقیقه 75 برای یوونتوس به ثمر برساند. این در حالی بود که هیگواین در دقیقه 66 مسابقه به زمین آمد تا گران ترین خرید تاریخ فوتبال ایتالیا تاثیرش را خیلی زود در یوونتوس نشان دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir