رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: زمان برگزاری دیدارهای سپاهان، ذوب آهن و سایپا از هفته بیست و سوم لیگ برتر به دلیل داشتن 3 بازیکن در اردوی تیم امید تغییر خواهد کرد.

غلامرضا بهروان با اعلام این خبر گفت: بازی های این 3 باشگاه به دلیل داشتن 3 بازیکن در اردوی تیم امید از هفته بیست و سوم در روز 22 اسفند برگزار نخواهد شد.

او افزود: البته مسئولان باشگاه نفت تهران علیرغم حضور 3 بازیکن این باشگاه در اردوی تیم امید موافقت کردند زمان بازی این تیم با استقلال تهران در هفته بیست و سوم تغییر نکند و این جای تشکر دارد. سازمان لیگ فوتبال ایران همه تلاش خود را به خرج می دهد تا برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کند که به تیم امید کمک کند تا این تیم بتواند در مسابقات مقدماتی المپیک موفق ظاهر شود. البته ما از مسئولان تیم امید هم توقع داریم که فهرست نهایی و زمان اردوهایشان را در اختیار کمیته مسابقات قرار دهند تا بتوانیم در این رابطه بهتر تصمیم گیری کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: ما باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که باشگاه ها نیز لطمه نخورند و منافع آنها نیز تامین شود. وی در ادامه گفت: با توجه با این که تا پایان لیگ زمان زیادی باقی نمانده، جا به جایی زمان مسابقات بسیار دشوار است اما همه تلاش خود را برای همکاری با تیم امید به کار خواهیم بست اما تغییر زمان تمام مسابقات هفته بیست و سوم امکان پذیر نیست.

بهروان با انتقاد از مصاحبه عجولانه مسئولان تیم استقلال تهران افزود: امیدواریم سایر تیم های حاضر در لیگ هم از ما توقع خلاف قانون نداشته باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir