تدارک پرسپولیس و فولاد برای عیدی به هواداران
پرسپولیس و فولاد سه‌شنبه 26 اسفند سومین دیدار آسیایی خود را انجام می‌دهند.

دور سوم دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس برابر حریفان خود آغاز می‌شود.

النصر عربستان – پرسپولیس ایران

سرخ‌پوشان ایرانی سه‌شنبه سومین دیدار خود را در مرحله گروهی برابر النصر عربستان انجام می‌دهند. شاگردان حمید درخشان بهترین نتیجه ممکن را از دو بازی اول خود کسب کرده‌اند و با 6 امتیاز در صدر گروه اول بازی‌ها قرار دارند اما النصر عربستان با کسب دو تساوی از بازی‌های قبلی خود، در رده دوم است و فعلا نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس به شمار می‌رود.

پرسپولیس در دو بازی اول خود در تهران لخویای قطر را شکست داد و در تاشکند از سد بنیادکار گذشت. نتایج و عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کاملا با آنچه از این تیم در لیگ برتر دیده می‌شود، متفاوت بوده و همین مساله امید هواداران پرشمار این تیم را برای کسب موفقیت در آسیا بیشتر کرده است. پرسپولیس بهترین خط حمله و دفاع گروه خود را نیز داراست. این تیم در دو بازی گذشته 4 گل زده و گلی دریافت نکرده است.

دیدار تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران ساعت 21 سه شنبه 26 اسفند آغاز می‌شود و در دیگر دیدار این گروه بنیادکار ازبکستان به مصاف لخویای قطر می‌رود.

جدول گروه A

1- پرسپولیس، 6 امتیاز

2- النصر عربستان، 2 امتیاز

3- بنیادکار ازبکستان، 1 امتیاز

4- لخویای قطر، 1 امتیاز

فولاد – الهلال عربستان

نماینده خوزستانی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در این بازی‌ها عملکرد چندان مطلوبی نداشته و از دو بازی اول خود تنها 2 امتیاز کسب کرده است. هر چند تساوی خانگی این تیم برابر السد قطر که یکی از متمول‌ترین تیم‌های آسیاست، می‌تواند نتیجه نسبتا خوبی تلقی شود اما تساوی برابر لوکوموتیو تاشکند به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

فولادی‌ها در سومین دیدار خود باید به مصاف الهلال عربستان بروند. الهلال تیمی است که همیشه برای تیم‌های ایرانی دردسر ایجاد کرده و حریف سرسختی برای ایرانی‌ها بوده است. این بار الهلال باید در اهواز به مصاف فولاد برود و قطعا حضور هواداران پرشور اهوازی در این دیدار می‌تواند برگ برنده شاگردان دراگان اسکوچیچ باشد.

دیدار تیم‌های فولاد و الهلال ساعت 16 سه‌شنبه 26 اسفند آغاز می‌شود و در دیگر دیدار این گروه السد قطر در خانه پذیرای لوکوموتیو تاشکند ازبکستان است.

جدول گروه C

1- السد قطر، 4 امتیاز

2- الهلال عربستان، 3 امتیاز

3- فولاد ایران، 2 امتیاز

4- لوکوموتیو ازبکستان، یک امتیاز


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir