تساوی گسترش فولاد مقابل صبای قم
تیم فوتبال گسترش فولاد با تساوی بدون گل مقابل صبای قم، قدر فرصت خانگی برای فرار از انتهای جدول را ندانست.

در نخستین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 17:30 جمعه، تیم گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میزبان صبای قم بود. در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. مگنو باتیستا و محسن حسینی از گسترش فولاد و حسین کوشکی، فرشید باقری و میلاد فراهانی از صبا در این بازی با کارت زرد داور جریمه شدند.

میزبان این دیدار در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست از انتهای جدول جدا شود اما از این فرصت استفاده نکرد و با 27 امتیاز موقتا به جایگاه یازدهم جدول صعود کرد. صبای قم هم که موفقیت در این دیدار تغییری را در وضعیتش در جدول ایجاد نمی‌کرد، با 34 امتیاز کماکان در رده هشتم باقی ماند.

برای گسترش فولاد داود نوشی صوفیانی، علیرضا میرشفیعیان، محسن حسینی، محمدامین درویشی، مصطفی اکرامی ، امید نظامی‌پور، لئوناردو پیمنتا، میثم نقی زاده، جابر انصاری، مگنو باتیستا و محمد ابراهیمی به رهبری فراز کمالوند به میدان رفتند.

مهدی تارتار هم میلاد فراهانی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری (85 کاظمیان)، محمدامین آرام‌طبع، مسعود حق‌جو ،جلال‌الدین علی‌محمدی، وحید علی‌آبادی، حسین کوشکی و فرشید باقری (85 اوسانی) به میدان فرستاد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir