حاشیه‌ های دیدار پرسپولیس و استقلال
تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، دربی 81 را برگزار کردند که این دیدار با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش سیمرغ، دربی 81 در حالی روز جمعه برگزار شد که دو تیم با توجه به برد در هفته دهم با روحیه خوب به مصاف هم رفتند. این دیدار زیبا و تماشایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حاشیه‌ های دیدار پرسپولیس و استقلال

* محمد حسین حسینی فهرجی رکورد‌دار روپایی جهان از ساعت 6 صبح در ورزشگاه آزادی دور زمین فوتبال در حال روپایی زدن است و قصد دارد با 9 ساعت روپایی زدن این رکورد را در جهان به نام خود ثبت کند.

* سه ساعت به آغاز دربی 81 باقی مانده است و 20 هزار هوادار سرخابی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* به دلیل بارندگی های اخیر روی چمن ورزشگاه آزادی کاورهایی کشیده شده بود تا به چمن آسیبی وارد نشود و در شرایط مناسبی برای برگزاری دربی 81 قرار داشته باشد.

* ستاره های موسیقی و سینما که طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند قبل از آغاز دربی 81 به مصاف هم رفتند. دو تیم به احترام درگذشت هادی نوروزی با شماره 24 وارد زمین شدند و دور زمین به سمت هواداران سرخابی رفتند.

* در تیم ستاره های موسیقی و سینما که طرفدار استقلال هستند این هنرمندان حضور داشتند: امیر نوری، فرهاد جم، دانیال عبادی، علی زندوکیلی، پندار اکبری و علی مسعودی.

* در تیم ستاره های موسیقی و سینما که طرفدار پرسپولیس هستند این هنرمندان حضور داشتند: عبدالمالکی، خراطها، کوروش سلیمانی، احمد نجفی، علی هاشمی و افشاری.

* دفاع خوب امیر نوری و زیاد در آفساید قرار گرفتن علی مسعودی(علی مشهدی)، از نکات جالب دیدار ستاره های سینما و موسیقی بود. هنرمندان پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر توانستند هنرمندان استقلالی را شکست دهند.

* اسکوربرد ورزشگاه آزادی هنگامی که گل های هاشمی نسب در استقلال را نشان می داد تماشاگران استقلال او را تشویق کردند. در ادامه تصاویری از احمدرضا عابدزاده پخش شد که هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند.

* نماینده باشگاه بارسلونا(Barcelona) به همراه محمدرضا ساکت در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و از جایگاه خبرنگاران دیدن کردند.

* یک ساعت به آغاز دیدار پرسپولیس و استقلال باقی مانده است اما هنوز ورزشگاه آزادی پر نشده است و حدود 70 هزار هوادار سرخابی در ورزشگاه حضور دارند.

* رحمتی و طالب لو هنگامی که وارد زمین شدند تا بدن های خود را گرم کنند، رحمتی با پیراهنی به میدان آمد که عکس هادی نوروزی روی آن نقش بسته بود.

* بازیکنان استقلال با پیراهن هایی که عکس هادی نوروزی روی آن نقش بسته بود به میدان آمدند تا بدن های خود را گرم کنند.

* احمدرضا عابدزاده، مهرداد اولادی، علیرضا اسدی، کی روش(Carlos Queiroz)، آرین قاسمی مترجم کی روش و مارکار آقاجانیان در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دربی 81 را از نزدیک تماشا می کنند.

* مجید بنی فاطمه برای حاضران در ورزشگاه آزادی نوحه خوانی کرد و مراسم عزاداری امام حسین (ع) برگزار شد.

* هنرمندان در جایگاه ویژه دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی 81 را تماشا کردند.

* سازمان لیگ فوتبال ایران از سردار عرب سرخی تقدیر کرد.

* در مراسم ابتدایی دیدار پرسپولیس و استقلال بازیکنان پرسپولیس با پیراهن های مشکی که عکس هادی نوروزی روی آن بود به میدان آمدند. همچنین تماشاگران پرسپولیس در ضلع شرقی و تماشاگران استقلال در ضلع غربی پرچم بزرگی را برافراشتند.

* رحمتی و بنگر با پیراهن هادی نوروزی که قاب گرفته شده است عکس یادگاری انداختند.

* بازیکنان پرسپولیس عکس تیمی خود را با پیراهن هادی نوروزی که قاب گرفته شده است، انداختند.

* کمال کامیابی نیا به سمت نیمکت استقلال رفت و با پرویز مظلومی خوش و بش کرد.

* پرویز مظلومی به سمت تماشاگران استقلالی رفت و به شدت تشویق شد.

* 90 هزار هوادار سرخابی در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی حضور دارند و دربی 81 را از نزدیک تماشا می کنند.

* یک خبرنگار خانم در ورزشگاه آزادی حضور دارد و در جایگاه خبرنگاران دیدار پرسپولیس و استقلال را تماشا می کند.

* در دقیقه 24 تمام تماشاگران استقلال و پرسپولیس یاد و خاطره هادی نوروزی را زنده نگه داشتند و شعار 'نوروزی روحت شاد' سر دادند که در این بین رحمتی و حنیف عمران زاده هم تماشاگران را همراهی می کردند.

* از دقیقه 75 بارش باران شدیدتر شد و بازی زیر بارش شدید باران ادامه یافت. تماشای این دیدار برای تماشاگرانی که زیر این باران بازی را تماشا می کردند سخت شده بود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی