بوناچیچ گزینه اصلی سپاهان شد
رئیس هیات مدیره سپاهان می‌گوید بوناچیچ و کرانچار دو گزینه احتمالی هدایت سپاهان هستند که از میان این دو، بوناچیچ شانس بیشتری دارد.

منوچهر نیکفر درباره امتناع دراگان اسکوچیچ(Dragan Skočić) از امضای برگه فسخ قرارداد با مسئولان فولاد خوزستان و باقی ماندن در این تیم، اظها‌ر کرد: ظاهرا او نتوانسته از فولاد جدا شود و ما سه گزینه دیگر داریم که از این میان دو نفر از آنها شانس بیشتری دارند. فعلا به دنبال مذاکره با لوکا بوناچیچ(Luka Bonačić) هستیم تا او را به اصفهان بیاوریم. در کنار بوناچیچ، زلاتکو کرانچار(Zlatko Kranjčar) هم شانس هدایت سپاهان را دارد.

او در واکنش به این که اسکوچیچ با اقدامات خود زمان را از سپاهان گرفت، گفت: دقیقا این طور است. روز گذشته با مسئولان فولاد صحبت کردم و آنها هم گفتند که اسکوچیچ نمی‌تواند به سپاهان بیاید. اسکوچیچ حتی بلیت اهواز به اصفهان را هم گرفته بود اما نتوانست به اصفهان بیاید. ما با رضایت مسئولان فولاد مذاکره با اسکوچیچ را آغاز کردیم و اگر آنها رضایت نمی دادند هرگز به سراغ او نمی‌رفتیم، ولی بنا به هر دلیلی او نتوانست از فولاد جدا شود. فولاد باشگاه معتبری است.

رئیس هیات مدیره سپاهان ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر مجید بصیرت، قاسم زاغی نژاد و محرم نویدکیا تمرینات را اداره می‌کنند و سعیمان بر این است تا فردا بعدازظهر سرمربی را مشخص کنیم.

نیکفر در پایان گفت: سعی ما بر این است تا فردا بعدازظهر با سرمربی جدید قرارداد ببندیم تا بیش از این زمان را از دست ندهیم، چرا که باید هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر آماده مسابقات لیگ برتر شویم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir