جلالی: بهترین گزینه برای جایگزینی نکونام،‌ تیموریان بود
مجید جلالی سرمربی سایپا اعلام کرد بهترین گزینه‌ای که می‌توانست جانشین نکونام شود، آندو بود.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: جام شهدا برای ما تعهد ایجاد می‌کند و باید خوب باشیم. از نظر رفتاری و همین طور فنی باید خوب باشیم. باید مقام شهدا را حفظ کنیم. این یک بازی تدارکاتی خیلی خوب برای ماست. آن چیزی که از این بازی به دست می‌آوریم، در ادامه لیگ برتر می‌توانیم از آن استفاده کنیم. بازیکنانم همه هستند و سعی می‌کنیم از بازیکنان جدید هم استفاده کنیم.

وی افزود: جواد نکونام در نیم فصل اول برای ما خیلی خوب کار کرد و بهترین گزینه برای پر کردن جای او آندرانیک تیموریان است. امیدوارم او برای ما خرید خوبی باشد. امیدواریم که مهدی دغاغله هم عملکرد خوبی داشته باشد. او می‌خواهد به فوتبال برگردد. فکر می‌کنم او برای ما یک فرصت خوب است. برای خودش هم فرصتی است که خودش را به فوتبال برگرداند.

جلالی درباره تیم ملی امید هم گفت: قطعا تیم ملی بازی سختی مقابل ژاپن دارد. ژاپن هر ساله در این مسابقه‌ها شرکت می‌کند و دوره قبلی هم چهارم شد. الان که بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته، قطعا بازی راحتی پیش‌رو نداریم.

آن چیزی که مسلم است، این است که تیم ما با ژاپن قابل مقایسه نیست. آن‌ها یک برنامه خوب از قبل داشتند ولی ما چند ماه است که تیم را جمع کردیم. می‌دانیم در دفاع مشکلاتی داریم و مربیان هم در تلاش هستند با جابه‌جایی مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم خاکپور متقاعد شود از یک شیوه بسیار بسته در بازی استفاده کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir