زمان واگذاری دو ورزشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد
مراسم واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌های پایتخت ۲۶ بهمن در برج میلاد برگزار خواهد شد.

مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در جلسه ای با حضور رضایی مدیرکل تربیت بدنی سازمان شهرداری تهران، شهردار دو منطقه 18 و 19 همچنین مسئولان اداره حقوقی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و شهرداری حضور پیدا کردند.

در جلسه امروز که میان مسئولان شهرداری و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفت در خصوص مسائلی پیرامون امنیت و چگونگی برگزاری مراسم واگذاری و بهره برداری از دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی صحبت های لازم صورت گرفت و مسئولان شهرداری و سرخابی ها هرکدام به تنهایی سخنرانی هایی انجام دادند.

در ابتدا مراسم رضایی مدیرکل تربیت بدنی سازمان شهرداری تهران صحبت هایی را ارائه داد و پس از آن بهرام افشارزاده نیز ضمن تشکر از گودرزی بابت همکاری و پیگیری های لازم و همچنین قدردانی از قالیباف و رضایی و شهردار دو منطقه 18 و 19 گفتگویی را با حاضرین در جلسه در دستور کار خود قرار داد.

با توجه به هماهنگی و صحبت های صورت گرفته قرار شد دوشنبه هفته آینده ( 26 بهمن ) مراسم واگذاری و بهره برداری از دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی با حضور مسئولان در برج میلاد برگزار شد و به طور رسمی قراردادهای این دو ورزشگاه امضا و در اختیار سرخابی ها قرار گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir