گل محمدی: هیجان‌مان را کنترل می‌کنیم
یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن اعلام کرد مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا باید تمرکز بسیار بالایی داشته باشند.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر لخویا(Lekhwiya) اظها‌ر کرد: شروع بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی بود. توانستیم بازی مهمی را در قطر پیروز شویم ولی این پیروزی تضمینی برای برد در بازی فردا نخواهد بود. باید با تمرکز در این دیدار ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه لخویا تیم حر‌فه‌ای است، تصریح کرد: به لحاظ روحی – روانی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم که هو‌اد‌ا‌ران در بازی فردا ما را تنها نگذارند تا بتوانیم تیم خوب لخویا را شکست دهیم. تیم ذوب آهن، تیمی به معنای واقعی است که برای بازیکنان هیچ تفاوتی ندارد که چه کسی گل بزند. ما با هم دفاع و حمله می‌کنیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه لخویا تیمی شناخته شده در آسیا است، توضیح داد: نباید جلوی این تیم اشتباه کنیم و مراقب باشیم که شانسی در ضربات ایستگاهی به این تیم ندهیم.

او با اشاره به بازیکنان جوان تیمش ا‌ضافه‌ کرد‌: تیمی جوان داریم که 9 نفر از آنها برای اولین بار است که تجربه بین‌المللی را پیدا می‌کنند به همین دلیل در این تورنمنت بیشتر هدف ما کسب تجربه است و اینکه شناخت پیدا کنیم که اگر هم با صعود توام باشد موفقیت بزرگی برای ما خواهد بود.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اینکه بعد از برد برابر لخویا در بازی رفت از شما به عنوان نایب قهرمان آسیا نام بردند که دوباره به آسیا بازگشته است، آیا نگرانی نسبت به این امر دارید که استرسی بر تیم شما تحمیل کند، توضیح داد: نگرانی در این‌باره ندارم. بازیکنان به خوبی هیجانات خودشان را کنترل می‌کنند و این هیجانات را در جهت مثبت به کار می‌گیرند.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم‌ها را برای صعود بیشتر می دانید، ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر نمی‌توان پیش‌بینی کرد. سال گذشته تیم لخویا در دو بازی ابتدای یک امتیاز گرفت ولی در نهایت توانست به عنوان تیم اول صعود کند. در این دوره بازی بنیادکار(Bunyodkor) و النصر(Al-Nassr) را دیدم که آنها نیز تیم‌های خوبی بودند. پیش‌بینی فعلا در این شرایط زود است.

او در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: نمی‌دانم فردا لخویا با چه استراتژی پا به میدان خواهد گذاشت. چیزی که اهمیت دارد این است که باید بدون اشتباه ظاهر شویم و به حریف اجازه عرض اندام ندهیم. نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم چون سبب می‌شود امتیاز آن دیدار را از دست بدهیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص سیستم چرخشی در پست د‌ر‌وازه‌بانی نیز خاطر‌نشان کرد: بنده اعتقادی به سیستم چرخشی مخصوصا در بحث د‌ر‌وازه‌بانی ندارم و به اعتقاد من این سیستم در ایران جواب نمی‌دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir