مهاجم گسترش فولاد تبریز گفت: «هفته گذشته و با آنالیز تیمی و نفرات استقلال، انگیزه زیادی برای این دیدار داشتم و به نوعی به دلم افتاده بود که در این دیدار گل خواهم زد.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا نقی زاده درباره بازی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل استقلال اظهار داشت: «در ابتدا روی گل هایی که خیلی زود دریافت کردیم غافلگیر شدیم ولی با گل پریرا توانستیم اختلاف را به حداقل برسانیم و به رخکتن برویم.»

وی ادامه داد: «در بین نیمه با صحبت هایی که کادر فنی داشت روند بازی را تغییر دادیم و نیمه دوم ما موقعیت های خوبی را هم برای گلزنی داشتیم اما اخراج دخسوس یک لحظه به ما شوک وارد کرد. خوشحالم که این شوک مثبت بود و توانستیم با تلاش بچه ها گل دوم را هم بزنیم و بار دیگر استقلال در آزادی توسط یک تیم تبریزی متوقف شد.»

نقی زاده در مورد گلی که به استقلال در دقایق پایانی زد گفت: «من هفته گذشته و با آنالیز تیمی و نفرات استقلال، انگیزه زیادی برای این دیدار داشتم و به نوعی به دلم افتاده بود که در این دیدار گل خواهم زد. اگر یادتان باشد قبل بازی هم گفته بودم که دوست دارم به رحمتی گل بزنم البته این نتیجه تلاش بچه ها بود و گل من تنها نتیجه بخشی از زحمات تیم.»

نقی زاده درباه آینده و حضور در تیم ملی افزود: «بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و من در تمامی رده های سنی تیم های ملی بازی کرده ام و تجربه کافی برای ورود به تیم ملی بزرگسالان را دارم. البته تیم ملی بزرگسالان نیاز به تجارب بیشتری دارد. الان با توجه به عملکردم در گسترش فولاد امیدوارم که در اردوهای آینده به تیم ملی نیز دعوت شوم و افتخار حضور در تیم ملی بزرگسالان را داشته باشم تا تجربه ملی من کامل تر از قبل شود.»

هوادار

109