سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار مهم و حیاتی شنبه آینده برابر رئال مادرید (ال کلاسیکو) به خوبی می داند که هر نتیجه ای به جز پیروزی در این دیدار، امید قهرمانی تیم او را در فصل کنونی لالیگا به مخاطره می اندازد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مارکا نوشت: تیم های بارسلونا و رئال سوسیه داد در روز یکشنبه به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بارسلونا نتوانست برای هفتمین بار متوالی در رقابت های لالیگا به پیروزی برسد و لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا قبل از تمرین تیم،‌ خواستار برگزاری یک جلسه فوری شد.

بارسلونا با این نتیجه در فاصله 6 امتیازی رئال مادرید صدرنشین لالیگا ایستاده است و دیدار شنبه آینده ال کلاسیکو می تواند لحظه حیاتی در راه رقابت برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ باشد.

انریکه گفت: «باید تکانی ایجاد کنیم.» سرمربی بارسلونا بعد از تساوی در دیدار یکشنبه شب، در باره لزوم عکس العمل فوری سخن گفت. در حال حاضر ال کلاسیکو نگرانی اصلی تیم است.

در پنج دیدار خانگی گذشته بارسلونا مقابل رئال مادرید در لالیگا، هر دو تیم دو برد داشته اند و یک بازی نیز به تساوی انجامیده است. ولی لوئیس انریکه به خوبی می داند که هر نتیجه ای بجز پیروزی، امید قهرمانی شاگردان او را به مخاطره می اندازد.

در حال حاضر بارسلونا با 27 امتیاز و شش امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین ، در رده دوم جدول لالیگا ایستاده است. تیم های سوییا با 27، اتلتیکو مادرید با 24 و رئال سوسیه داد با 23 امتیاز در مکان های سوم تا پنجم قرار دارند.

ایرنا

109