بختیاری‌زاده: آقا فیروز نخبه فنی فوتبال ماست
بعد از پیروزی پرگل و دلچسب مقابل اکسین تیم مدعی صعود لیگ دسته اول شرایط در مسجدسلیمان به سود سهراب بختیاری‌زاده مربی جوان این تیم است.

 

از مسجدسلیمانی‌ها تشکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری‌زاده درباره پیروزی مقابل اکسین البرز گفت: اکسین تیم قوی‌ای است و نیازی نیست درباره کادرفنی آنها صحبت کنم چراکه کادرفنی قوی‌ای دارد و آنها نشان دادند که تیم فوق‌العاده‌ای هستند.باید بگویم ما هر هفته خوب بودیم و پرتلاش کار می‌کردیم فقط نمی‌بردیم. اوایل فصل چند بازی پشت سر هم مساوی کسب کردیم و موقعیت‌سوزی می‌کردیم و این به دلیل استرس‌مان در برد بود که باعث می‌شد بی‌دقت بچه‌های ما را بیشتر کرد علی الخصوص در ضربات آخر.

وی در ادامه گفت: به دنبال کسب یک برد خوب در لیگ بودیم تا بتواند شرایط روحی روانی‌مان را بهتر کند. این هفته هم برای رویارویی با مس کرمان خیلی خوب تمرین کردیم و دیدار بسیار سخت و حساسی مقابل آنها داریم. درباره آنها باید بگویم که تیم بسیار خوب و منضبطی است و مربی باتجربه‌ای دارد، نباید تنها به جدول و نتایجی که این تیم کسب کرده نگاه کنیم.

او درباره حساسیت این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول می‌گوید: شک ندارم تیم‌ها تفاوت فنی زیاد نیست، تنها تیم‌هایی که بازیکنان تاثیرگذاری دارند بردشان و امتیازگیری برایشان رقم می‌خورد و شرایطشان با سایر رقبا متفاوت است.

اما دو بازی آینده مسجدسلیمانی‌ها مقابل مس و ملوان. بختیاری‌زاده می ‌گوید: ما هدفگذاری انجام دادیم و پیش از این دیدار با بچه‌‌ها هم‌قسم شده بودیم که بعد از این بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم دو بازی آینده‌مان را هم با برد پشت سر بگذاریم و 6 امتیاز کسب کنیم. ان‎شاءالله در مقابل مس کرمان هم با تلاش و همت بچه‌ها و همچنین حمایت هوادارانمان بتوانیم حریف را در خانه شکست دهیم. جا دارد از هوادارانمان که در دیدار مقابل اکسین با توجه به هوای بارانی مسجدسلیمان را تنها نگذاشتند و تا دقایق پایانی ما را تشویق می‌کردند تشکر ویژه‌ای داشته باشم. مس در جام‌حذفی در دیدار مقابل استقلال نشان داد که تیم خوبی است. خیلی هماهنگ و باتجربه بازی می‌کنند، باز هم می‌گویم فاصله‌ها از نظر کیفیت خیلی به هم نزدیک است. آنها در نیم فصل دوم قطعا بالاتر از این جایگاه قرار خواهند داشت.

سوال آخر ما از سهراب درباره حرکت عجیب فیروز کریمی در حاشیه بازی نفت و اکسین است که بختیاری‌زاده در این‌باره چنین پاسخ می‌‌دهد: احترام زیادی هم برای آقای کریمی و هم برای سایر مربیان عزیز قائل هستم اما تمام تمرکزم در کل بازی روی تیم خودم و تیم حریف در زمین بود و ذهنم مشغول نیمکت حریف و تیم حریف نبود و زیاد برایم مهم نبود. البته آقای کریمی جز مربیان تاثیرگذار در فوتبال ما هستند و ایشان جز نخبه‌های فنی فوتبال ما محسوب می‌شوند.

 

منبع: ورزش سه