برتری 6 گله فوتسال ایران مقابل روسیه
تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه به رسم هر سال در دیداری تدارکاتی از ساعت 16:05 امروز در تالار هندبال تهران برابر هم صف‌آرایی کردند که علی حفیظی، نوروفایمان غلامی و حسینعلی محمدنژاد داوری آن را برعهده‌داشتند.

نتیجه بازی فوتسال ایران و روسیه در دیدار دوستانه

ایوان میلووانوف با ضربه‌ پای تیرک، گل اول بازی را در سی‌اُمین ثانیه برای روسیه زد اما حسین طیبی اجازه نداد برتری آنها پایدار باشد و پنالتی‌ای که گرفته بود را تبدیل به گل کرد و لحظاتی بعد علی‌اصغر حسن‌زاده، کاپیتان ایران با چیپ تماشایی روی پاس محمد سنگ‌سفیدی ایران را با نتیجه 2 بر یک پیش انداخت.

تیم روسیه در دقیقه 11 گل دوم را زد ولی باز هم طیبی، بازیکن لژیونر ایرانی که در تیم غیرت قزاقزستان عضویت دارد در دقیقه 18 گلزنی کرد و موجب شد نیمه اول 3 بر 2 به سود شاگردان سیدمحمد ناظم‌الشریعه به اتمام برسد.

بلافاصله پس از شروع نیمه دوم فرهاد توکلی با شوتی که به پای مدافع روسیه کمانه کرد گل چهارم ایران را به زیبایی به ثمر رساند ولی نیکیتا فخرالدینوف لحظاتی بعد دوباره اختلاف را به حداقل رساند.

گل پنجم ایران روی شوت ریباند شده حسن‌زاده از تیرک دروازه روسیه و ضربه‌ حمید احمدی به ثبت رسید که البته در این گل توپ به طور کامل از خط دروازه عبور نکرد و داوران به اشتباه آن را گل تشخیص دادند.

روسیه که از دقیقه 36 روی به سیستم پاور پلی(پنج نفره) آورده بود 10 ثانیه پایانی مسابقه باز هم اختلاف را کم کرد ولی طیبی با تیزهوشی خود در آخرین ثانیه بازی دروازه خالی روس‌ها را گشود و هت‌تریک کرد تا ایران با نتیجه 6 بر 4 نائب قهرمان جهان را شکست دهد.

ایران در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا مقابل روسیه با نتیجه 4 بر 3 شکست خورده بود.

پیش از این مسابقه، تیم ملی امید ایران هم توانست با نتیجه 4 بر 2 امیدهای روسیه را شکست دهد.

دومین و آخرین دیدار تدارکاتی امیدهای ایران و روسیه فردا از ساعت 14 و تیم‌های بزرگسالان از ساعت 16 در تالار هندبال تهران برگزار می‌شود.


منبع:varzesh3.com