نقره داغ شدن ستاره های السد تا جدال مرگ و زندگی
رقیب قطری استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به سوژه اول رسانه های این کشور در آستانه بازی مرگ و زندگی در تهران تبدیل شد.

 

رقیب استقلال سوژه اصلی رسانه‌های قطری

 السد در حالی با تمام ستاره های سرشناس و گران قیمت خود راهی تهران شد تا فردا شب در ورزشگاه آزادی جدال پلی اف لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال را برگزار کند که به دنبال شکستن طلسم ناکامی هایش در مقابل حریف ایرانی در جدال مرگ و زندگی در آسیا است.در فاصله یک روز تا این بازی مهم روزنامه ها و رسانه های این کشور حاشیه خلیج فارس اخبار و حواشی اردوی السد را به سوژه اصلی خود تبدیل کرده و بیشتر صفحات خود را به سفر این تیم به تهران و همچنین نقره داغ شدن ستاره های جنجالی این تیم بعد از اتفاقات هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر اختصاص دادند.

روزنامه الرایه با اشاره به حکم انضباطی شدید و تنبیه بازیکنان خاطی السد در جدال با الشحانیه نوشت:« السدی ها با شوک دیگری روبرو شدند چون با حکم انضباطی اعلام شده برای چند هفته نمی توانند از ستاره های سرشناس و کلیدی خود سود ببرند که این اتفاق در کورس قهرمانی آنها با لخویا تاثیر منفی خواهد گذاشت و باعث پایین آمدن روحیه روسای دوحه خواهد شد».

همچنین روزنامه استادالدوحه نیز با اختصاص یک صفحه به بازی السد با استقلال به تشریح آخرین شرایط این تیم پرداخت و در بخشی از گزارش خود نوشت:« اسوالدو فریرا و شاگردانش امیدوارند خاطره تلخ فصل قبل در پلی آف برای شان تکرار نشود و این بار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسند اما در این راه آنها حریفی پیش رو دارند که در تمام سال های گذشته به السد نباخته است و رکورد شکست ناپذیری خوبی از خود برجای گذاشته است».

سایر روزنامه های امروز دوحه از قبیل الوطن، الشرق، عرب نیوز و ... هم در گزارش های مفصلی از اردوی السد به خوبی اتفاقات پیرامون سفر این تیم به تهران و همچنین جدال با استقلال را پوشش دادند از جمله استقبال غیر منتظره ایرانی ها در فرودگاه از ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی این تیم را.

 

منبع: ورزش سه