در فاصله کمتر از سه ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و السد قطر حدود 35 هزار هوادار تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در فاصله کمتر از سه ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و السد قطر حدود 35 هزار هوادار تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و از حالا تیم محبوب خود را مورد تشویق قرار می‌دهند.

 

*طرفداران تیم استقلال با شعار خلیج‌فارس ایران استقلال قهرمان به این شکل نماینده ایران در مسابقه امروز را مورد حمایت قرار دادند.

 

*با توجه به رایگان بودن طبقه دوم ورزشگاه آزادی استقبال خوبی از حضور روی سکوهای این بخش به عمل نیامده و اکثر طرفداران استقلال در طبقه اول مستقر شده‌اند.

 

*تعدادی از طرفداران استقلال با در دست داشتن پرچم «یا حسین» روی سکوهای ورزشگاه آزادی شکل و شمایل خاصی را ایجاد کرده‌اند.

 

*طرح موزائیکی استقلال که از روی گذشته توسط مشوقین این باشگاه تدارک دیده شده است برای دقایقی اجرا و مورد آزمایش قرار گرفت.

 

*تعداد زیادی از طرفداران تیم استقلال پشت درهای مجموعه ایستاده و منتظر ورود اتوبوس تیم استقلال و السد قطر به استادیوم هستند.

 

*با توجه به سرمای هوا تعدادی از طرفداران استقلال که از شهرستان‌ها خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند با پتو روی سکوها نشسته و به این شکل خود را تجهیز کرده‌اند.

 

 

فارس

450