کاپیتان سابق استقلال گفت: «تنها در صورت اینکه دو تیم تراکتور و پرسپولیس در اکثر بازی‌های خودشان را نتیجه نگیرند و استقلال هم همه بازی‌های خودش را ببرد می‌توان به قهرمان این تیم امیدوار بود.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمود فکری در مورد برد استقلال تهران در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: «نکته مهم این بازی برد خیلی خوب استقلال مقابل صنعت نفت بود که استقلالی‌ها موفق شدند 3 امتیاز مهم را کسب کنند. اما اگر بخواهیم از نظر فنی به بازی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این بازی چندان جذاب نبود و دو تیم فوتبال زیبایی را ارائه ندادند.»

وی ادامه داد: «استقلال از تک موقعیت‌هایی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد و همین مساله باعث برد پرگل این تیم مقابل صنعت نفت شد. استقلال اگر می‌خواهد به رده‌های بالای جدول برسد باید سبک بازی خودش را عوض کند و تلاشش را دو برابر کند.»

فکری در رابطه با شانس استقلال برای رسیدن به رده‌های بالای جدول و قهرمانی در پایان لیگ عنوان کرد: «استقلال با این روند شانسی برای قهرمانی ندارد. به خاطر اینکه این تیم نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته و مشخص نیست که در هفته‌های آینده چه نتایجی را کسب می‌کند. ضمن اینکه دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در این فصل بسیار خوب کار کردند و در همه بازی‌های خودشان نتیجه می گیرند. تنها در صورت اینکه دو تیم تراکتور و پرسپولیس در اکثر بازی‌های خودشان را نتیجه نگیرند و استقلال هم همه بازی های خودش را ببرد می توان به قهرمانی استقلال امیدوار بود که این مساله کمی غیر ممکن است و شاید برای اینکه استقلال قهرمان شود نیاز به یک معجزه باشد.»

کاپیتان سابق استقلال در مورد عملکرد این تیم در نقل وانتقالات نیم فصل افزود: «عملکرد استقلال در نقل وانتقالات نیم فصل چنگی به دل نزد. استقلال در نقل و انتقالات بازیکنانی جذب کرد که در پست‌های آنها بازیکنان زیادی دارد. البته نحوه بازی گرفتن مربیان از بازیکنان فرق می‌کند و باید ببینیم منصوریان می خواهد چطور از تیموریان و جباروف ازبک بازی بگیرد.»

وی در رابطه با اتفاقاتی که در باشگاه نساجی قائمشهر افتاد و برکناری مسگر ساروی و انتخاب ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم گفت: «مسگر ساروی بعد از من نتایج خوبی کسب کرد و تلاش زیادی کرد تا تیم به حاشیه نرود و نمی‌دانم دلایل برکناری این مربی چه بود و مسئولین باشگاه باید پاسخگو باشند.»

آنا

1099