مدافع پرسپولیس با بیان اینکه در این فصل بهترین آمار را به خود اختصاص دادیم، گفت: شکست ناپذیر بودیم و در قهرمانی در لیگ دست پیدا کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسین ماهینی پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر پدیده و پس از پایان جشن قهرمانی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: از ابتدای فصل کارمان را با قدرت شروع کردیم و در پایان فصل به یک تیم شکست ناپذیر تبدیل شدیم. ما از لحاظ آماری بهترین را به خود اختصاص دادیم و توانستیم هم بهترین خط دفاع و هم آقای گل را در اختیار داشته باشیم. نباید از نقش برانکو در قهرمانی به سادگی عبور کریم. وی تلاش زیادی انجام داد و با حمایت هواداران توانستیم در کنار برانکو به قهرمانی در لیگ شانزدهم دست پیدا کنیم.

مدافع پرسپولیس در ادامه افزود: با تمرینات سخت و با بازیهای خوبی که انجام دادیم نشان دادیم که بی رقیب ترین تیم فوتبال ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود جام قهرمانی را هانی نوروزی بالای سر ببرد اما رفتار بد برخی از مامورین انتظامی اجازه نداد تا هانی به زمین بیاید و این باعث شد که ما از این قضیه بسیار ناراحت باشیم. مطمئن هستم این خاطره بد در ذهن هانی باقی خواهد ما و او هرگز این مسئله را فراموش نخواهد کرد.

ماهینی در خصوص دیدار روز دوشنبه هفته آینده تیمش برابر الهلال گفت: از فردا باید تمرکز خود را برای این دیدار بگذاریم تا بتوانیم در آن بازی موفق باشیم.

وی در پایان گفت: ما مدیون هوادارانمان هستیم و هیچ وقت محبت های آنها را فراموش نمی کنیم.

مهر

450