نتیجه دیدار امید ایران و فلسطین
تیم ملی فوتبال المپیک ایران در حالی در سومین روز از رقابت‌های مقدماتی المپیک 2016 به مصاف تیم فوتبال فلسطین رفت که تیم ملی امید ایران در پایان این دیدار با نتیجه سه بر صفر فلسطین را شکست داد و صدرنشین گروه باقی ماند.

 بازی در 10 دقیقه اول در اختیار بازیکنان امید ایران بود و تیم فلسطین را تحت فشار قرار دادند که بازیکنان ایران یک موقعیت خطرناک مقابل دروازه فلسطین از دست دادند.

در دقیقه 15 چند خطر نصفه و نیمه بازیکنان فلسطین برروی دروازه ایران ایجاد کردند که دروازه بان ایران همه توپ ها را جمع کرد.

در دقیقه 23 سردار آزمون در موقعیت تک به تک با دروازه بان فلسطین قرار گرفت که توپ را دروازه بان دفع کرد و در برگرشت خود آزمون توپ را به کنار دروازه زد.

در دقیقه 44 سردار آزمون از سمت چپ نفوذ کرد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 46 مدافع ایران توپ بلندی را برای سردار آزمون ارسال کرد که سردار آزمون با زیرکی با دروازه بان تک به تک شد ولی دروازه بان  فلسطین توپ را جمع کرد.

گل: در دقیقه 48 ضربه خطا از سمت راست را حیدریه ارسال کرد که پس از عبور توپ از دروازه بان فلسطین سردار آزمون دروازه فلسطین را باز کرد و گل اول ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه 60 با سماجت ارسلان مطهری و توپ گیری خوب او از مدافعان فلسطین با پاس عرضی ثاقبی را در موقعیت گل قرار داد که شوت ثاقبی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 71 جهانبخش به جای شاهین ثاقبی به میدان رفت.

گل: در دقیقه 80 ارسلان مطهری گل دوم ایران را از روی اشتباه و دفع ناقص دروازه بان فلسطین به ثمر رساند.

در دقیقه 93 داور مسابقه به سود تیم ملی امید ایران پنالتی اعلام کرد.

گل: ارسلان مطهری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل سوم ایران و دوم خودش را به ثمر رساند.

تیم امید ایران با پیروزی برابر فلسطین با 6 امتیاز صدرنشین گروه باقی ماند.



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی