کفاشیان: کی روش قبل جام ملت ها زمزمه رفتن داشت
کفاشیان پس از پایان دیدار امید ایران و عربستان گفت: سیاست ما نگه داشتن کی روش است و قرارداد چهار ساله هم بستیم.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان دیدار امید ایران و عربستان درباره دیدار امشب ایران و سوئد گفت: بازیکنانمان پس از چهار روز توقف در سوئد و تمریناتی که انجام دادند آماده بازی می شوند تا یک بازی خوب را ارائه دهند.

کفاشیان در ادامه درباره آشتی با وزیر ورزش هم گفت: ما از اول هم قهر نبودیم و در این دیدار هم کنار هم نشستیم و سال جدید باید سال همدلی و همزبانی باشد و همه باهم کار و کمک کنیم.

وی در ادامه درباره کی روش هم گفت: سیاست ما نگه داشتن کی روش بود و قرارداد چهار ساله هم بستیم. کی روش بعد از بازی با شیلی به ما ایمیل زد و اعلام کرد می خواهم بروم و نمی توانم بمانم. ما هم به کی روش پاسخ دادیم که از عملکرد شما راضی هستیم و چهار ساله قرارداد بستیم و آمادگی داریم که شما بمانید و با تیم ملی کار کنید. ما نمی توانیم کسی را به زور نگه داریم اگر نمی خواهید به ایران بیائید و ما در هیات رئیسه مطرح و تصمیم گیری می کنیم.

کفاشیان درباره ناراحتی کی روش از اسدی هم گفت: کی روش از یک ماه پیش قبل از اینکه اسدی بیاید حتی قبل جام ملت ها زمزمه رفتن داشت. ما هم گفتیم می خواهیم شما را نگه داریم.

وی در ادامه افزود: فکر میکنم کی روش جای دیگری را مدنظر دارد یا به دلیلی دلزده شده است. ما در هر صورت آمادگی کار کردن با کی روش را داریم و اعلام رسمی و کتبی هم کرده ایم و دیگر دست کی روش است بماند یا برود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره کادرفنی تیم ملی امید گفت: باید به کادرفنی اعتماد کنیم. آن ها بازی های مختلفی را داشته اند و با یک برد و یک باخت نمی توان عملکردشان را بررسی کرد. بازیکنان تلاش کردند و ضعف هایی هم بود که که باید از این ضعف ها درس بگیریم و در بازی های بعدی آن ها را تکرار نکنیم.

اگر همه بازی ها را می بردیم شاید بازیکنانمان مغرور می شدند. باید بدانیم که هنوز برای المپیک رفتن قوی نیستیم و باید خیلی کار کنیم. از کادرفنی هم تشکر می کنم و به آن ها اعتماد دارم و حمایت می کنیم تا کار را با آن ها پیش ببریم.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگار سیمرغ مبنی بر اینکه با وجود سردار آزمون و جهانبخش و میزبانی ایران در این مسابقات انتظار می رفت به عنوان تیم اول صعود کنیم ولی این اتفاق نیفتاد گفت: تساوی افغانستان برابر عربستان و دست کم گرفتن حریف توسط بازیکنانمان و همچنین اگر در دیدار اول با عربستان بازی می کردیم می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی